ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با جامعه ایثارگری برگزارشد
ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با جامعه ایثارگری برگزارشد
این ملاقات با هدف بررسی و رفع مسائل و مشکلات آنان، تسهیل در روند ارائه خدمت و جلب رضایت ارباب رجوع برگزار شد.

به گزارش رشتستان به نفل از ایثار گیلان؛عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر،امروز سه شنبه ۹ دی ماه از ساعات اولیه وقت اداری در مرکز ستاد استان با جمعی از ایثارگران ملاقات کرد.

در این ملاقات،مدیرکل بنیاد استان به ‌صورت چهره‌به‌چهره با مراجعین دیدار و ضمن بررسی درخواست‌ ایثارگران استان گیلان، دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات آنان صادر کرد.

پاکاری همچنین در حاشیه دیدارهای امروز عنوان کرد: خانواده شهدا در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کردند و امروز هم مانند همان سال‌ها در تمامی عرصه‌های جهاد و ایثارگری حضوری فعال و موثر دارند.

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست،گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت کنیم و از آنان الگوگیری کنیم.

گفتنی است ملاقات عمومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با جامعه ایثارگری روزهای سه شنبه هر هفته در مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد استان برگزار می شود.