سرپرست فرمانداری رشت از آخرین وضعیت راه اندازی کتابخانه مرکزی شهر رشت بازدید به عمل آورد.
سرپرست فرمانداری رشت از آخرین وضعیت راه اندازی کتابخانه مرکزی شهر رشت بازدید به عمل آورد.
فرماندار رشت با اشاره به اینکه برای به پایان رساندن پروژه های نیمه تمام باید همه دستگاه های دولتی پای کار باشند، تاکید کرد: ‌مجموعه فرمانداری رشت با جدیت پیگیر تکمیل مراحل ساخت و تجهیز کتابخانه مرکزی رشت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، مهندی عاشوری پیش از ظهر (یکشنبه) با همراهی یاسر تقوی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در جریان بازدید از ساختمان کتابخانه مرکزی رشت، ضمن بررسی روند اجرایی و مراحل تکمیل و تجهیز این کتابخانه، اظهار داشت: تکمیل و تجهیز ساختمان کتابخانه مرکزی رشت به عنوان بزرگترین‌کتابخانه عمومی شمال کشور، گامی بلند و ارزشمند فرهنگی برای استفاده جوانان این شهرستان می باشد.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر ضرورت همکاری و تلاش بیشتر مجموعه دستگاه های متولی در جهت تکمیل مراحل انجام پروژه، تصریح کرد: کم کاری های گذشته در به ثمر نشستن این پروژه ارزشمند بایستی به سرعت جبران شود تا شاهد بهره برداری کامل از این مجموعه بزرگ فرهنگی در سطح مرکز استان باشیم.

فرماندار رشت با اشاره به اثر مثبت بهره‌برداری کامل از کتابخانه مرکزی رشت در افزایش سرانه مطالعاتی شهرستان، گفت: مجموعه فرمانداری رشت خود را ملزم به حمایت همه جانبه از فعالیت های فرهنگی می داند.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت