بسترسازی برای تحقق عدالت آموزشی مهمترین رسالت نوسازی مدارس است
بسترسازی برای تحقق عدالت آموزشی مهمترین رسالت نوسازی مدارس است
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در دیدار با رئیس آموزش و پرورش منطقه سنگر عنوان نمود بسترسازی برای تحقق عدالت آموزشی مهمترین رسالت نوسازی مدارس است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان پرویز شهیدی شهیدانی رئیس آموزش و پرورش منطقه سنگر روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ با حضور در اداره کل نوسازی مدارس استان با علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان دیدار و گفتگو نمود.

مهندس دقیق در ابتدای این دیدار با بیان مطالبی، آموزش و پرورش را مهمترین نهاد در ساخت یک جامعه موفق توصیف نمود و اظهار داشت: همه وظیفه داریم به آموزش و پرورش که مؤثرترین سرمایه‌های یک کشور را در اختیار دارد و تربیت‌کننده نسلی است که رسالت آن‌ها در آینده رسالت سنگینی است، کمک کنیم.

وی در ادامه این دیدار با بیان اینکه استقرار عدالت آموزشی اساسی ترین هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد، افزود: بسترسازی برای تحقق عدالت آموزشی مهمترین رسالت نوسازی مدارس است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تجهیز مدارس به سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای آموزشی، یادآور شد: بهره مندی هوشمندانه از فناوری های نوین در نظام تعلیم و تربیت ضرورتی مهم و اساسی است که بصورت جدی باید به آن پرداخته شود.

 شایان ذکر است در این دیدار در خصوص تکمیل پروژه های در حال احداث و نیمه تمام، آسفالت محوطه مدارس، استانداردسازی سیستم گرمایشی فضاهای آموزشی، ضرورت جذب مشارکت‌های مردمی و خیّری، تعمیرات اساسی و تجهیز مدارس و مشکلات فضاهای آموزشی بحث و تبادل نظر شد.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان