امکانات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در مناطق برفگیر بسیج شده است.
امکانات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در مناطق برفگیر بسیج شده است.
اکبری مقدم با توجه به استقرار پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در محورهای برفگیر شهرستان آستارا گفت:نیروهای جمعیت هلال احمر این شهرستان با تجهیزات کامل در پایگاه خود مستقر بوده و آماده ارائه خدمات امداد و نجات هستند.

به گزارش رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در سفر یک روزه به شهرستان مرزی بندر آستارا از پروژه های عمرانی ، پایگاه های هلال احمر صیادلر و راهدارخانه بهارستان جاده آستارا به حیران بازدید کرد.اکبری مقدم با اشاره به پیش بینی بارش های گسترده برف و باران فصل زمستان در محورهای کوهستانی آستارا، گفت: امکانات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در مناطق برفگیر بسیج شده است.

علی اوسط اکبری مقدم در حاشیه بازدیدها ، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به کوهستانی بودن محور آستارا به اردبیل و میزان قابل توجه بارش برف در این محور در فصول پاییز و زمستان ، میزان آمادگی نیروهای امدادی در این محور همواره بررسی می‌شود و عوامل و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای مورد نیاز جهت ارائه خدمات در این ایام، در راهدارخانه بهارستان در آماده باش کامل قرار دارند.

اکبری مقدم با اشاره به استقرار پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در محورهای برفگیر این شهرستان افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر آستارا نیز با تجهیزات کامل در پایگاه خود مستقر بوده و آماده ارائه خدمات امداد و نجات هستند.

وی به انبار کردن میزان کافی نمک و ماسه در راهدارخانه بهارستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به پیش بینی بارش های گسترده برف و باران فصل زمستان در محورهای کوهستانی آستارا، همه امکانات برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در مناطق برفگیر بسیج شده است.

معاون استاندار گیلان در ادامه به آخرین وضعیت لایروبی بندر آستارا اشاره و اظهار داشت: در جهت اجرای این مهم طی روزهای آتی یک لایروب به این بندر اعزام می شود تا کشتی ها در هنگام ورود به اسکله، با مشکل مواجه نشوند و خدمات به شکل مطلوب تری ارائه شود.