« علیرغم الزام به استفاده از کارت سوخت شخصی ،مسافران درتعطیلات در راه نخواهندماند»
« علیرغم الزام به استفاده از کارت سوخت شخصی ،مسافران درتعطیلات در راه نخواهندماند»
مجتبی شکوری ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در جلسه ناوگان حمل و نقل که ظهر روز گذشته 11 شهریور برگزارشد؛ با اشاره به افزایش مسافرت ها در روزهای پایانی فصل تابستان بر استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاهها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : مدیر منطقه ضمن تاکید بر الزام استفاده از کارت سوخت شخصی افزود : « براساس بند (ح) تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ وبه منظور بهبود نظام توزیع بنزین و نفتگاز،می بایدتا پایان شهریورماه ،استفاده از کارت شخصی وسیله نقلیه، برای خودروهای پایه بنزین‌سوز تا ۹۰  درصد و برای خودروهای نفت گازسوز تا ۹۵ درصد پیاده‌سازی شود . »
مدیر منطقه در جلسه حمل ونقل عصر روز شنبه ،ضمن تقدیر از شرکت های حمل ونقل و رانندگان نفتکشها و همکاران واحدهای عملیاتی و ستادی برای انتقال سوخت از مبادی تامین به مقاصد مصرف افزود : « با توجه به اینکه عملیات محدود سازی کارت های سوخت اضطراری در جایگاههای عرضه سوخت در حال انجام است ؛ انتظار می رود مردم همکاری لازم را با مالکین جایگاهها و اپراتورها برای استفاده حداکثری از کارت های سوخت شخصی خود چه دربخش یارانه ای وچه آزاد داشته باشند . »
وی همچنین درخصوص کارتهای اضطراری در جایگاهها افزود : « اگرچه براساس دستورالعملهای ابلاغی محدودسازی کارتهای آزاد مجاری عرضه به ازای تعداد سکوها و میزان فروش در حال انجام است ؛ اما مسافران مطمئن باشند که در ایام تعطیلات پایان فصل تابستان در راه نخواهند ماند و چنانچه به دلایل اضطراری کارت سوخت نداشتند عملیات سوختگیری برای آنان با کارتهای اضطراری موجود در جایگاهها انجام خواهد شد . »

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان