دلجوئی و تفقد مدیر مخابرات منطقه گیلان از خانواده مرحوم همایون هاشم زاده
دلجوئی و تفقد مدیر مخابرات منطقه گیلان از خانواده مرحوم همایون هاشم زاده
مدیر مخابرات منطقه گیلان به همراه جمعی از مدیران ستادی واداره مخابرات شهرستان رودبار از خانواده مرحوم همایون هاشم زاده تفقد و دلجوئی نمودند .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، علیرضا پارسائی به همراه رئیس اداره روابط عمومی ، مدیریت شسکام در منطقه گیلان و رئیس اداره مخابرات شهرستان رودبار و جمعی از همکاران مخابراتی ، عصر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ با خانواده همکار مرحوم همایون هاشم زاده دیدار و دلجوئی بعمل آورد .
پارسائی در این دیدار ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره همکار مرحوم ، اظهار داشت ؛ ایشان در طول سال ها تلاش و فعالیت مسئولانه خود در جهت برقراری شبکه ارتباطی شهرستان رودبار کوشیدند و بی شک فقدان این برادر بزرگوار همواره در خانواده مخابرات احساس خواهد شد .
وی در ادامه خطاب به خانواده ایشان افزود : صبر و استقامت شما در مقابل مشکلات ، اجر عظیمی به همراه خواهد داشت و یاد و خاطره آن مرحوم فقید هرگز فراموش نخواهد شد.
مدیر مخابرات منطقه گیلان، با حضور در آرامستان روستای چلوانسرای شهرستان رودبار بر مزار مرحوم هاشم زاده حضور یافت و با ادای احترام به این همکار پرتلاش ، یاد وی را گرامی داشت.
مرحوم همایون هاشم زاده از کارکنان شرکت شسکام در مخابرات منطقه گیلان بود که متأسفانه در حین خدمت بدلیل بروز حادثه ، به لقاء حق پیوست.