روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان و پاسخگویی ۹۹ درصدی به درخواست های سامانه ۰۹۶۲۷
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان و پاسخگویی ۹۹ درصدی به درخواست های سامانه ۰۹۶۲۷
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با پاسخگوئی به 235 مورد از مجموع 237 درخواست ثبت شده در سامانه 09627 ، پاسخگوئی 99 درصدی به درخواست های این سامانه را در سال گذشته به ثبت رساند .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با پاسخگوئی به ۲۳۵ مورد از مجموع ۲۳۷ درخواست ثبت شده در سامانه ۰۹۶۲۷ ، پاسخگوئی ۹۹ درصدی به درخواست های این سامانه را در سال گذشته به ثبت رساند .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، و به نقل از مریم پورنصراله ، رئیس روابط عمومی منطقه ، گیلان دارای ۹ ناحیه ( مرکزی رشت ، لاهیجان ، انزلی ، رودبار ، رودسر ، تالش ، صومعه سرا ،فومن و آستارا ) است که نواحی مرکزی رشت با ۶۱ باب جایگاه و دارا بودن ۲۶ درصد از کل جایگاههای استان و لاهیجان با ۳۷ باب جایگاه که ۱۶ درصد از کل جایگاههای استان را تشکیل می دهد ؛ به ترتیب بالاترین ثبت درخواست ۸۸ و ۴۵ مورد را داشتند .

وی همچنین افزود :  « نواحی آستارا با ۱۱ باب جایگاه ( ۴٫۷ درصد از کل جایگاههای استان) و فومن (۵٫۲ درصد از کل جایگاههای استان ) به ترتیب کمترین ثبت درخواستها را در سامانه ۰۹۶۲۷  به تعداد ۱۲ و ۱۱ مورد را به خود اختصاص دادند   . »

رئیس روابط عمومی منطقه گیلان همچنین با اشاره به افزایش تردد مسافران تابستان در سال گذشته بیشترین میزان ثبت درخواست و شکایت در سامانه ذیربط را مرتبط با این فصل دانسته وگفت :« در تابستان پارسال ۸۸ مورد ثبت شکایت در سامانه ۰۹۶۲۷ داشتیم که با رسیدگی تیم بازرسی این شرکت در کمترین زمان ممکن به تک تک موارد پاسخ داده شد  .  »

پورنصراله بااشاره به موارد فوق افزود : « ارائه سوخت با کمیت و کیفیت مطلوب به همراه برخورد مناسب با مردم از مهمترین اهداف تکریم ارباب رجوع روابط عمومی این شرکت است لذا درخصوص شکایات ثبت شده فوق نیز تلاش مضاعفی برای رفع مشکل انجام شده و از ۹۹ درصد پیگیری و پاسخگوئی ، موفق به کسب رضایت بالغ بر ۹۵ درصدی ارباب رجوع بوده ایم . »

مسئول روابط عمومی منطقه گیلان ضمن اشاره به اینکه متوسط روزانه شکایات در سال گذشته ۰٫۶ درصد بوده است گفت : « بیشترین فراوانی ثبت شده شکایات و انتقادها مربوط به نقص فنی ، پرداخت وجه اضافی ، ناخالصی سوخت ، کم فروشی و برخورد نامناسبت اپراتورها بود که همه هم و غم ما و همکاران در منطقه گیلان رفع موانع و خدمت به مردم است . »

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان