افتخار آفرینی ورزشکاران ناشنوای گیلانی در رقابتهای دو ومیدانی ناشنوایان قهرمانی کشور (تبریز)
افتخار آفرینی ورزشکاران ناشنوای گیلانی در رقابتهای دو ومیدانی ناشنوایان قهرمانی کشور (تبریز)
رقابت‌های دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در تبریز برگزار شد و ورزشکاران ناشنوای گیلانی موفق به کسب عناوین برتر شدند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ بیست و یکمین دوره رقابت‌های دوومیدانی ناشنوایان قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی به ‌مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهید عجمیان در دو بخش بانوان و آقایان، ۹ لغایت ۱۱ تیرماه به میزبانی تبریز برگزار شد که در پایان ، ورزشکاران اعزامی از استان گیلان در رقابتی تنگاتنگ با سایر رقبا موفق به افتخار آفرینی در این مسابقات شدند.

در این رقابتها مبین نظری مقام اول پرش طول ناشنوایان کشور را از آن خود کرد و آرمان خدایاری نیز توانست در رشته های پرش ارتفاع و دوی ۴۰۰متر بامانع به مقام سوم نائل آید.

همچنین بهزاد فولادی در رشته پرتاب وزنه به عنوان چهارم رسید و توکل پوردرویش نیز در رشته پرتاب نیزه درجایگاه ششم قرار گرفت.

گفتنی است ورزشکاران ناشنوای اعزامی از استان گیلان با مربیگری صمد همتی نژاد در این مسابقات حضور یافتند و توانستند پس از رقابت با ورزشکاران اعزامی از ۱۷ استان در ورزشگاه باغشمال تبریز عناوین برتر مسابقات را از آن خود کنند.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان