برگزاری همایش بزرگداشت روز روانشناس در بهزیستی گیلان
برگزاری همایش بزرگداشت روز روانشناس در بهزیستی گیلان
همایش بزرگداشت روز روانشناس با شعار "امید آفرینی با توسعه خدمات روانشناسی و مشارکت مردم" با حضور آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان، دکتر مانک ییلاق بیگی معاون سلامت اجتماعی ، معصومه نوبخت معاون مشارکتهای مردمی و سایر کارشناسان بهزیستی استان و جمع کثیری از روانشناسان در سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان گیلان در این همایش، ضمن تبریک و گرامیداشت روز روانشناس، اظهار داشت: بهره مندی از دانش مشاورین متخصص روانشناسی موجب کاهش بسیاری از آسیبهای اجتماعی خواهد شد و و لازم است تا در این خصوص آگاهی بخشی عمومی بصورت گسترده در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه صورت بگیرد تا در آینده شاهد سلامت روان در جامعه و محیط زندگی باشیم .

وی افزود: امروز آسیب های اجتماعی در لایه های زندگی جوامع بشری رخنه کرده است و قطعا نقش مشاورین روانشناس در جهت کتترل و کاهش این آسیبها غیرقابل انکار است که در این راستا می بایست ترتیبی اتخاذ شود تا اقشار آسیب پذیر برای حفظ و تداوم زندگی فردی و خانوادگی رابطه بیشتری با مراکز مشاوره و متخصصین علم روانشناسی برقرار نمایند.

 مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان از تلاش های مشاورین روانشناس و کلیه افرادی که در جهت برقراری سلامت روان جامعه گام بر می دارند تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم تا با همت همگانی شاهد روزی باشیم که هیچ معضل و آسیب اجتماعی در جامعه پدیدار نشود و انگیزه و امید در زندگی تمامی مردم جاری باشد.

همچنین در پایان این مراسم از کارکنان روانشناس شاغل در ادارات و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان