هماهنگی و همراهی شرکت های صنعت آب و برق استان در اجرای پروژه ها ضروری است
هماهنگی و همراهی شرکت های صنعت آب و برق استان در اجرای پروژه ها ضروری است
طی هماهنگی بعمل از سوی محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان و رييس شوراي هماهنگي مديران وزارت نيرو در استان، جلسه هم اندیشی با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق گیلان برگزار و طی آن اعضا به گفتگو پیرامون موضوعات جلسه و وضعیت حوزه کاری خود پرداختند.

رشتستان – در این نشست مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: همه کارگزاران باید نسبت به رعایت وحدت و همدلی توجه جدی داشته باشند چرا که تنها هدف همه مسؤولان باید خدمت صادقانه به مردم باشد و نمونه بارز این همراهی گذر موفق از پیک تابستان طی دو سال گذشته بوده است.
وی در راستای محورهای تعیین شده نشست مذکور به مصوبات سفر ریاست محترم جمهور اشاره کرد و افزود: ضروری است همه شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان گزارش دقیق از اجرا و میزان پیشرفت مصوبات سفر گذشته هیئت دولت داشته باشند و باتوجه به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور به استان گیلان، پروژه های جدید اعلام شده برای این سفر با دقت مورد بررسی و پایش قرار گیرد.
مهدیزاده تاکید کرد: با توجه به نامه معاونت مالی، حقوقی و مجلس وزارت نیرو درخصوص مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ضروری است برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مشارکت در این طرح از سوی شرکت های صنعت آب و برق گیلان صورت پذیرد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان همچنین به مبحث مهم زمین برای احداث پست ۲۰‏‏/۶۳ کیلوولت شهید چمران رشت اشاره کرد و افزود: باتوجه به مشکلات برقی موجود در این حوزه از شهرستان رشت، بدون شک احداث پست مذکور نتایج مثبتی برای مردم بهمراه خواهد داشت و تعامل در این زمینه به تسریع و تسهیل اجرای آن کمک خواهد کرد.
گفتنی است در این جلسه که به میزبانی توزیع برق گیلان برگزار شد مدیران عامل صنعت آب و برق استان حضور داشتند و هریک به ارائه نظرات درخصوص محورهای جلسه و چالش های حوزه کاری خود پرداختند.

  • منبع خبر : شرکت توزیع برق گیلان