جلسه مدیریت بحران در فرمانداری شهرستان لاهیجان تشکیل شد
جلسه مدیریت بحران در فرمانداری شهرستان لاهیجان تشکیل شد
آقای فرخی نماینده مردم شهرستان های سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی هم به دلیل تلاش شبانه روزی آقای مهندس امیر مرادی در مدیریت و کنترل سیل شهرستان تالش تشکر کرد.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری ضمن تشکر از فرماندار شهرستان لاهیجان و نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل درمجلس شورای اسلامی ومدعوین با تاکید بر این موضوع که فرمانداران طبق قانون به عنوان مدیر بحران شهرستان هستند بیان داشت:فرمانداران قبل از بحران آمادگی و هماهنگی لازم با اعضای ستاد شهرستانی برای مقابله با هر نوع بحران را داشته باشند و از ظرفیت ماشین الات بخش خصوصی برای فصل زمستان پیشرو استفاده نمایند .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران استانداری مهندس امیر مرادی افزود: تامین هزینه استفاده از ماشین الات بخش خصوصی بعهده مدیریت بحران استان خواهد بود. ایشان در ادامه جلسه به تشریح مادتین قانون مدیریت بحران کشور (۱۳و۱۵و۱۷و۱۸و۲۱) و نحوه مطالبه اعتبارات ملی،وظایف اعضای هریک از اعضای مدیریت بحران توضیحاتی را ارایه نمود اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری در ادامه جلسه اظهار داشت : نقش وپشتیبانی قوه قضاییه نیروی مقاومت بسیج و سپاه پاسداران از مدیریت بحران استان را بسیار با اهمیت دانست و نمونه خوبی از این پشتیبانی را میتوان در مقابله با سیل تالش نام برد.

آقای فرخی نماینده مردم شهرستان های سیاهکل لاهیجان در مجلس شورای اسلامی هم به دلیل  تلاش شبانه روزی  آقای مهندس امیر مرادی در مدیریت و کنترل سیل شهرستان تالش تشکر کرد.

لازم به ذکر است جلسه مدیریت بحران صبح روزشنبه مورخه۱۷/۸/۹۹ در فرمانداری شهرستان لاهیجان برگزار شد.

  • منبع خبر : اداره کل مدیریت بحران گیلان