جلسه شورای اداری پست گیلان برگزار شد
جلسه شورای اداری پست گیلان برگزار شد
مدیر کل پست گیلان در جلسه شورای اداری بر استفاده از ظرفیت های هر شهرستان در زمینه محصولات بومی و محلی و صنایع دستی و شناسایی بازارهای جدید با هدف افزایش ترافیک مرسولات پستی و ارتقای ضریب تعادل تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ؛ جلسه شورای اداری پست استان گیلان با حضور مدیر کل ،رؤسای ادارات پست شهرستانهای تابعه و کارشناسان ستادی پست گیلان برگزار شد .

محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان با اشاره به موضوع جلسه که با محوریت بررسی عملکرد شهرستانها در حوزه مالی طرح ریزی شده اظهار داشت : این جلسه با هدف رفع تناقضات ومغایرت ها در سرفصل های مالی و فنی برگزار می گردد .
وی ثبت شناسه وجوه واریزی را الزامات تعیین شده مراجع بالادستی شرکت ملی پست دانست وافزود : به منظور رفع مغایرت در وجوه حاصل از ارائه خدمات در نرم افزار قبول و سامانه های مالی ؛ ثبت شناسه های واریز وجوه در واحدهای تابعه مورد تأکید می باشد .
هوشنگی در ادامه با تاکید به وصول مطالبات در ماه های منتهی به پایان سال تصریح کرد : وصول مطالبات جاری در دستور کار روسای شهرستانها قرار گیرد .
مدیر کل پست گیلان ضمن تشریح عملکرد شهرستانها در سامانه bsc در حوزه ترافیک و درآمد و شاخص ضریب تعادل ، بر استفاده از ظرفیت های موجود در هرشهرستان و شناسایی بازارهای جدید و افزایش ترافیک مرسولات مبتنی بر محصولات بومی و محلی و صنایع دستی به منظور افزایش درآمد و ارتقای شاخص ضریب تعادل تاکید کرد .
گفتنی است در این جلسه عملکرد شهرستانها در حوزه مالی و در شاخص های ثبت به موقع هزینه های ایجادی ؛ واریز وجوه مرسولات خرید اینترنتی و کرایه در مقصد ، شناسایی درآمدهای حاصل از ارائه خدمات و سایر فصل های مالی توسط رئیس اداره حسابداری و عامل ذیحساب پست گیلان مورد بررسی قرار گرفت .
 

گزارش تصویری

  • منبع خبر : پست گیلان