به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ؛ جلسه شورای اداری پست استان گیلان با حضور مدیر کل ،رؤسای ادارات پست شهرستانهای تابعه و کارشناسان ستادی پست گیلان برگزار شد .
محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان با اشاره به موضوع جلسه که با محوریت بررسی عملکرد شهرستانها در حوزه مالی طرح ریزی شده اظهار داشت : این جلسه با هدف رفع تناقضات ومغایرت ها در سرفصل های مالی و فنی برگزار می گردد .
وی ثبت شناسه وجوه واریزی را الزامات تعیین شده مراجع بالادستی شرکت ملی پست دانست وافزود : به منظور رفع مغایرت در وجوه حاصل از ارائه خدمات در نرم افزار قبول و سامانه های مالی ؛ ثبت شناسه های واریز وجوه در واحدهای تابعه مورد تأکید می باشد .
هوشنگی در ادامه با تاکید به وصول مطالبات در ماه های منتهی به پایان سال تصریح کرد : وصول مطالبات جاری در دستور کار روسای شهرستانها قرار گیرد .
مدیر کل پست گیلان ضمن تشریح عملکرد شهرستانها در سامانه bsc در حوزه ترافیک و درآمد و شاخص ضریب تعادل ، بر استفاده از ظرفیت های موجود در هرشهرستان و شناسایی بازارهای جدید و افزایش ترافیک مرسولات مبتنی بر محصولات بومی و محلی و صنایع دستی به منظور افزایش درآمد و ارتقای شاخص ضریب تعادل تاکید کرد .
گفتنی است در این جلسه عملکرد شهرستانها در حوزه مالی و در شاخص های ثبت به موقع هزینه های ایجادی ؛ واریز وجوه مرسولات خرید اینترنتی و کرایه در مقصد ، شناسایی درآمدهای حاصل از ارائه خدمات و سایر فصل های مالی توسط رئیس اداره حسابداری و عامل ذیحساب پست گیلان مورد بررسی قرار گرفت .
- منبع خبر : پست گیلان