رشد ۳۳ درصدی ترافیک مرسولات پستی و افزایش ۷۰ درصدی درآمد
رشد ۳۳ درصدی ترافیک مرسولات پستی و افزایش ۷۰ درصدی درآمد
مهدی سبحانی در مصاحبه زنده رادیویی به نقش مهم مجموعه پست گیلان در کاهش انتشار ویروس کرونا اشاره و گفت: با توجه به شیوع این بیماری تمایل مردم به استفاده از خدمات پستی افزایش قابل توجهی داشته و باعث رشد 33 درصدی ترافیک مرسولات پستی در استان شده است.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان روز گذشته با حضور در استودیوی رادیوی صداوسیمای مرکز گیلان به صورت زنده در برنامه دریچه به بررسی وضعیت پست استان پرداخت و به نقش این مجموعه در شرایط حاضر برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح جامعه پرداخت.

مهدی فخربین سبحانی در این برنامه ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی پست به پرسنل شبکه پستی به ویژه کارکنان پست استان، گزارشی از عملکرد وضعیت پست استان ارائه و به نقش پست در زمان شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات بدون وقفه و شبانه روزی پرسنل پست استان اشاره و همچنین نقش مهم پست در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح جامعه پرداخت و افزود: در شش ماهه نخست سال و با توجه به شیوع این بیماری تمایل مردم برای استفاده از خدمات پستی افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه میزان ترافیک مرسولات پستی از ابتدای سال جاری، گفت: پست گیلان با قبول ۳٫۴۰۰٫۰۰۰  فقره مرسوله، در شش ماهه نخست سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به رشد ۳۳ درصدی رسیده و در همین راستا توانسته ۷۰ درصد درآمد خود را ارتقاء دهد.

مدیرکل پست استان در ادامه به معرفی انواع خدمات پستی و ارائه خدمات نیابتی سایر سازمان ها و رویکردهای جدید شرکت ملی پست، همچنین استفاده از ظرفیت های شبکه ریلی و ایجاد مرکز سورتینگ مکانیزه پستی در آینده نزدیک خبر داد.

در پایان این برنامه سبحانی به سوالات پیامکی و تلفنی همشهریان گیلانی در حوزه پست پاسخ دادند.

  • منبع خبر : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات