تسریع در آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات شهرداری رشت برای مقابله با حوادث غیر مترقبه فصل سرما
تسریع در آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات شهرداری رشت برای مقابله با حوادث غیر مترقبه فصل سرما
شهردار رشت به بارندگی های موسمی و نزدیک شدن به فصل سرما اشاره کرد و گفت: تسریع در آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات باید اولویت برنامه های سازمان عمران شهرداری و مناطق پنجگانه شهری رشت برای مقابله با حوادث غیر مترقبه باشد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ در جلسه شورای مدیران شهرداری با اشاره به بارندگی های موسمی و نزدیک شدن به فصل سرما اظهار کرد: آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیر مترقبه همواره از اولویت های شهرداری رشت محسوب می شود.

وی، اختصاص اعتبار ویژه به منظور تجهیز و نوسازی ماشین آلات شهرداری رشت را مهم عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه وضعیت تجهیزات فعال و غیر فعال مشخص شده، تسریع در آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات باید اولویت برنامه های سازمان عمران شهرداری و مناطق پنجگانه شهری رشت برای مقابله با حوادث غیر مترقبه فصل سرما باشد.

شهردار رشت در ادامه با بیان اینکه طبق قانون استفاده از اوراق مشارکت راهکاری برای تامین منابع شهرداری ها است، تصریح کرد: شهرداری رشت می تواند از روش مذکور برای نخستین مرتبه در حوزه حمل و نقل شهری استفاده کند.
شوقی همچنین تعیین تکلیف اسناد مالکیت تالاب عینک را حائز اهمیت دانست و گفت: تعیین تکلیف اسناد مالکیت پارک مفاخر از جمله موضوع هایی است که توسط شهرداری رشت پیگیری می شود.

  • منبع خبر : شهرداری رشت