تاکید رئیس شورای هماهنگی به مجازی سازی و الکترونیکی کردن آموزش به مقرری بگیران بیمه بیکاری 
تاکید رئیس شورای هماهنگی به مجازی سازی و الکترونیکی کردن آموزش به مقرری بگیران بیمه بیکاری 
برگزاری هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی در استان گیلان
در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عباس علیزاده، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی مدیران  با گرامی‌داشت فرارسیدن هفته بسیج، آرزوی انجام خدماتی در خور شان به جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان شد.

وی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای قنبر پور به جهت انتصاب در مدیریت درمان تامین اجتماعی از مجموعه زحمات شهدی نژاد مدیر سابق این خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا در استان گیلان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی همچنین بر رویکرد مجازی سازی و الکترونیکی کردن آموزش به مقرری بگیران بیمه بیکاری تاکید و افزود : با توجه به موج های بعدی شیوع ویروس کرونا باید به سمت مجازی سازی هر چه بیشتر خدمات وزارت متبوع رفته و آموزش الکترونیکی این امور را توسط سازمان فنی و حرفه  به جامعه هدف شاهد باشیم.

علیزاده با توجه به خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان از کلیه مدیران به جهت انعکاس هر چه بهتر خدمات، ارتباط موثر و کارآمد همراه با اطلاع رسانی صحیح از این خدمات به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را خواستار شد.

وی همچنین با توجه به در پیش بودن هفته جهانی معلولین از کلیه اعضای شورای هماهنگی مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان خواستار همکاری هر چه بیشتر با اداره کل بهزیستی استان گیلان شد.

در پایان نحوی نژاد در خصوص برنامه های هفته جهانی بهزیستی، حسین نژاد در خصوص طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی، قنبرپور در خصوص خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی  گزارشی را به سمع و نظر مدیران رسانده و در این خصوص به تبادل نظر پرداختند.

شایان ذکر است جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات بیمارستان رسول اکرم (ص) در تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۹ با حضور مدیران این شورا به ریاست علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی مدیران برگزار شد.