تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور آبفای گیلان
تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور آبفای گیلان
مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت آب و فاضلاب گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت آبفای استان با حضور سرهنگ رنجبر رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان، سرهنگ منزوی فرمانده بسیج حوزه ادارات کل سپاه قدس استان و اعضای شورای پایگاه در محل پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برگزار شد.

طی این مراسم؛ ضمن تبریک به مازیار علی پور فرمانده پیشین پایگاه جهت نیل به افتخار بازنشستگی، از خدمات شایسته ایشان تقدیر و تشکر شد و محمد شفقتی مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت، به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید عباسپور آبفای گیلان معرفی شد.

مازیار علی پور اظهار داشت: حضور فعال بسیج می تواند بار فتنه را کم کند، فرمانده با راهبری، نیروهای بسیج را به سمت اهداف امام راحل و رهبری پیش ببرد و نمود آن در فعالیتهای همکاران شرکت دیده شود؛ امیدوارم کارنامه موفقی در این حوزه داشته باشیم.

در ادامه سرهنگ رنجبر رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان، شکل گیری بسیج مردمی در نهضت انقلاب را یک پدیده ارزشمند عنوان کرد و ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای مازیار علی پور، اظهار داشت: مشکلات مالی شرکت باعث شد تعالی زحمات این حوزه تحت شعاع قرار گیرد، امید دارم شاهد انتصابات خوبی در سطح استان باشیم، بهترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است و شورای پایگاه بسیج آبفای گیلان یکی از قویترین شوراها در سطح استان می باشد.

وی؛ بر برخورد درست با مراجعین و مردم تاکید کرد و بیان داشت: نحوه برخورد با مراجعین بسیار تاثیرگذار در نگاه و دید مردمی به نظام است؛ هدف بسیج و سپاه تکلیف محوری است امیدواریم به درستی به تکلیف خود عمل نمائیم و شاهد رشد و پیشرفت مناسب در فعالیت های فرهنگی و اعتلای این حوزه باشیم.

 

 

 

 

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان