اصلاح شبکه توزیع آب روستای ملار بخش سردار جنگل فومن
اصلاح شبکه توزیع آب روستای ملار بخش سردار جنگل فومن
350متر اصلاح شبکه توزیع آب در روستای ملار بخش سردار جنگل فومن با مشارکت دهیاری و شورا انجام شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سرپرست امور آبفای فومن از اجرای ۳۵۰ متر لوله گذاری در اقطار ۹۰ و ۷۵  میلی متری از جنس پلی اتیلن در روستای ملار بخش سردارجنگل با مشارکت دهیاری و شورای محل خبر داد .

حامد آذر سرپرست امور آبفای فومن افزود: در راستای استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراها در سطح روستاها و با درخواست بخشی از اهالی روستای ملار بخش سردار جنگل، بدلیل قرار گرفتن قسمتی از خط انتقال آبرسانی در شالیزار و زمینهای برخی از روستائیان ، اجرای  لوله گذاری این مسیر بطول حدود ۳۵۰ متر در اقطار ۹۰ و ۷۵ پلی اتیلن در دستور کار واحد بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با اصلاح شبکه توزیع آبرسانی حدود ۳۷ فقره اشتراک روستای ملار که بدلیل نشتی های مکرر این خط انتقال برای رفع نشتی با مشکل مواجه بودند ضمن رفع مشکلات نشت یابی ، مشکل افت فشار نیز برطرف شد و همچنین ۶ خانوار جدید نیز از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

آذر یادآور شد: هزینه برآورد عملیات مذکور حدود ۸۵۰ میلیون ریال بوده که با مشارکت دهیاری و شورای محل بصورت امانی و بخشی هم از محل موجودی انبار تامین شده است .

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان