تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رأی بسته می‌شود
تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رأی بسته می‌شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن دعوت مردم به حضور پرشکوه در انتخابات، در پیامی تأکید کرد: ۱۱ اسفند روز دیگری برای تجدید میثاق و پیمان ملت آزاده ایران بزرگ با رهبری فرزانه حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، آمارن‌های شهدا و اسلام ناب محمدی است که با حضور و رأی هر کدام از شما صاحبان حق رأی در پای صندوق های انتخابات بسته می شود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی همه مردم به ویژه جامعه بزرگ دانشگاهیان، دانشجویان و کادر درمان را شرکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو و انتخاب نامزد اصلح، دعوت کرد.
در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
عزت و اقتدار و عظمت ایران اسلامی که مرهون توجهات پروردگار عالم، درایت و هدایت امامین انقلاب اسلامی، شهدا و مردم شهید پرور ایران بزرگ است و همواره در برابر دیدگان تنگ و متخاصم جهانیان به‌خصوص استکبار جهانی و ایادی سر سپرده آن‌ها آشکار بوده و بر هیچ کس پوشیده نیست.
در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، حرکت جوشان و سیل آسای مردم انقلابی و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی موجی از غرور، هویت ملی، عزت و اقتدار را به رخ کشیده و مایه سربلندی و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است که شور و شکوه انتخابات، یکی از آن‌ها است.
انقلاب مردم مسلمان ایران بزرگ بار دیگر به یکی از حساسترین مقاطع تاریخی خود رسیده و آن روز حماسه ساز انتخابات ۱۱ اسفند انتخابات همزمان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که بدون شک مجدداً شکوهی بی بدیل ملت سربلند و آگاه ایران به منصه ظهور گذاشته خواهد شد.
دانشگاهیان فرهیخته، دانشجویان معزز، کادر درمان پر تلاش و همکاران گرامی، ۱۱ اسفند روز دیگری برای تجدید میثاق و پیمان ملت آزاده ایران بزرگ با رهبری فرزانه حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، سکاندار کشتی نجات انقلاب اسلامی، آمارن‌های شهدا و اسلام ناب محمدی است که با حضور و رأی هر کدام از شما صاحبان حق رأی در پای صندوق های انتخابات بسته می شود.
همگان مستحضرید که دشمن شبانه روز با تهدید، تحقیر، تطمیع و القائات غیر واقعی بر طبل عدم حضور در انتخابات می‌کوبد و از بی اثر بودن آن یاوه‌گویی می‌کند در حالی که اگر انتخابات موثر و مثمر ثمر نباشد هیچ‌گاه دشمنان غربی، عبری و عربی بر عدم مشارکت در آن اصرار نمی‌کنند لذا بر عموم نخبگان و فرهیختگان تکلیف اعتقادی، شرعی و ملی است که با حضوری پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، وظیفه خطیر خود را به اثبات برساند.
اینجانب به عنوان خادم مردم در نظام سلامت استان از قاطبه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعم از اساتید فرهیخته، دانشجویان همیشه در صحنه، کارکنان خدوم، پزشکان و کادر درمانی زحمتکش و تمامی عزیزانی که در جای جای استان در حوزه سلامت و مجموعه دانشگاه صادقانه و دلسوزانه به مردم خدمت می کنند دعوت به حضور پرشور و قاطع در روز جمعه ۱۱ اسفندماه می‌کنم تا بار دیگر، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران را همگام با مردم همیشه در صحنه استان به نمایش بگذاریم؛ ان‌شاءالله.

 

دکتر محمدتقی آشوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  • منبع خبر : رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی تأکید کرد: