افزایش مبتلایان به کرونا در گیلان با شیب ملایم
افزایش مبتلایان به کرونا در گیلان با شیب ملایم
معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه شمار مبتلایان به کرونا در استان گیلان با شیب ملایم در حال افزایش است، گفت: از ماسک در همه جا استفاده کنید.

دکتر آبتین حیدرزاده، با بیان اینکه شمار مبتلایان به کرونا در استان گیلان با شیب ملائم در حال افزایش است، اظهار کرد: شاهد فراز و نشیب در تعداد بیماران بستری هستیم.

وی از بستری شدن ۵۷ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: در مجموع ۲۲۵ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و حال ۴۵ نفر بد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست برای جلوگیری از انتشار بیشتر بیماری کرونا شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: از ماسک در همه جا استفاده کنید.

حیدرزاده، با بیان اینکه از امروز به مدت چهار روز کنکور سراسری در استان گیلان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استانداری گیلان، سیستم بهداشتی در حوزه های امتحانی فعال است و کلیه اماکن مورد بازدید براساس استانداردهای بهداشتی قرار می گیرد.

وی از ضد عفونی شدن مرتب کلیه حوزه های امتحانی خبر داد و یادآور شد: قبل از ورود داوطلبان جدید و بعد از خروج آنان مجددا ضد عفونی صورت می گیرد.

معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه شهرستان های برگزارکننده کنکور سراسری افزایش یافته است، گفت: مراکز برگزاری آزمون را نیز افزایش دادیم تا داوطلبان در فضای خلوت تر امتحان دهند و لذا خانواده ها نگران نباشند؛ کلیه پروتکل های بهداشتی در داخل حوزه ها رعایت می شود.

  • منبع خبر : ایسنا