دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با سرپرست فرمانداری لنگرود
دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با سرپرست فرمانداری لنگرود
مهندس حامد دائمی جفرودی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به همراه معاونین پشتیبانی، امور مسکن شهری و مسئول روابط عمومی با حضور در فرمانداری شهرستان لنگرود با آقای محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان دیدار ودرخصوص مسائل ومشکلات طرحهای عمرانی ونیمه تمام بنیاد مسکن به بحث وگفتگو پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از فرماندار شهرستان لنگرود در این دیدار ضمن تقدیر از بنیاد مسکن در زمینه اجرای طرح هادی درروستاها اولویت کاری بنیاد مسکن را در درجه اول تهیه و تصویب طرح های هادی روستایی و سپس بازنگری و توسعه زیرساخت های مرتبط دانست.
محمدرضا جلالی گفت: کمبود اعتبار و رقم محدود تخصیص اعتبارات خدمات رسانی در شهرها و روستاها بدون مشارکت مردم بهبود نخواهد یافت و مشارکت بیش از پیش مردمی در اجرای پروژه هایی مثل پروژه های بنیادمسکن بسیار ضروری است.
وی خاطر نشان کرد: وظیفه همه مسئولین بعنوان سربازان نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران ارائه خدمت بی منت و شبانه روزی به مردم عزیز است.
سپس مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: در خصوص اجرای طرحهای عمرانی درشهرستانها و نیز تامین مسکن متقاضیان در سراسر استان سعی داریم با رعایت دستورالعمل ها و قوانین به روش های مختلف نیاز متقاضیان جهت احداث منزل مسکونی را در شهرها و روستاها با استفاده از تسهیلات کم بهره روستایی بر طرف کنیم تا دغدغه های مردم در این زمینه درروستاها و بویژه درزمینه شروع طرح اقدام ملی مسکن در شهرستانها به حداقل برسد.
حامد دائمی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی طرحهای توسعه روستایی به خصوص با تهیه واجرای طرحهای هادی روستایی نقش بسزایی درامرتوسعه همه جانبه روستاهاداشته است، در همین راستا توانسته ازاین طریق گامهای موثری را درجهت بهبود وضعیت کلان جامعه روستایی همراه با بسترسازی مناسب برای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بردارد و در نهایت موجبات نگه داشت جمعیت و مهاجرت معکوس روستائیان را ایفا نماید.
وی اظهارکرد: تاکنون خدمات ارزشمندی در روستاهای این شهرستان به ویژه در زمینه اجرای طرح های هادی، مقاوم سازی مسکن روستایی و صدور سند مالکیت روستایی صورت گرفته که برای افزایش این خدمات باید فرمانداری، دهیاری و سایر دستگاه های مرتبط تعامل ویژه ای با بنیاد مسکن داشته باشن
  • منبع خبر : بنیاد مسکن گیلان