به همت شهرداری رشت و به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم و دهه امامت و ولایت نخستین ضیافت یک کیلومتری رشت در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب برپا شد
به همت شهرداری رشت و به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم و دهه امامت و ولایت نخستین ضیافت یک کیلومتری رشت در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب برپا شد
نخستین ضیافت یک کیلومتری رشت به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت در پیاده‌ راه فرهنگی( شهدای ذهاب) برپا شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و با حضور و مشارکت فعال هیأت‌های مذهبی و موکب‌های مردمی نخستین ضیافت یک کیلومتری رشت در پیاده‌ راه فرهنگی(شهدای ذهاب) برپا شد.
در این ضیافت بزرگ ویژه جشن شب عید غدیر هزاران نفر از عاشقان اهل بیت عصمت طهارت علیهم السلام در بافت مرکزی پیاده راه فرهنگی رشت حضور به هم رساندند.
همچنین رحیم شوقی شهردار رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار شهرستان رشت، فرمانده س پ ا ه رشت و مسئولان استانی نیز در کنار شهروندان حضور داشتند و در این ضیافت بزرگ شرکت کردند.
برای برپایی گردهمایی بزرگ عید سعید غدیر خم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، شهرداری رشت و شورای اسلامی شهر، سازمان تبلیغات اسلامی، س پ ا ه  ناحیه رشت ، کانون جوانان رضوی، موکب‌های شهرداری و بسیاری از هیأت‌های مذهبی و مردمی شهر رشت با یکدیگر مشارکت داشتند.
شعرخوانی، اجرای سرود، مولودی‌خوانی، قرعه‌کشی، اهدای جایزه و چندین برنامه متنوع دیگر از جمله قسمت‌های متنوع این جشن بزرگ بود که با استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه شد.
لازم به ذکر است در میهمانی یک کیلومتری عید سعید غدیر خم از میدان بسیج (صیقلان) تا پیاده‌ راه فرهنگی موکب‌ها و هیأت‌های مذهبی نسبت به پذیرایی و خدمات‌رسانی به شهروندان، پخت غذا و توزیع آن اقدام کردند.
گفتنی است، رحیم شوقی شهردار رشت در خلال این مراسم بزرگ از موکب‌ها و هیئت‌هایی که در برپایی این گردهمایی بزرگ با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت مشارکت داشتند بازدید به عمل آورد.
  • منبع خبر : شهرداری رشت