برگزاری وبینار آموزشی طرح گسترش سواد آبی ( داناب ) گیلان
برگزاری وبینار آموزشی طرح گسترش سواد آبی ( داناب ) گیلان
وبینار آموزشی طرح گسترش سواد آبی ( داناب ) با همراهی و حضور مدرسان کتاب انسان و محیط زیست از سراسر گیلان امروز به صورت بر خط برگزار شد.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای گیلان؛ در ابتدای این وبینار مهندس مرتضی میرزایی معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ضمن تشکر از زحمات بی شائبه خانواده آموزش و پرورش استان گیلان بویژه از مدرسان کتاب انسان و محیط زیست در جای جای گیلان تشکر کرد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان  آشنا ساختن دانش آموزان کشور و استان عزیزمان گیلان را با مفاهیم حوزه آب را از اولویت های اساسی و تدریس مفاهیم مربوطه در قالب سر فصل های آموزشی مندرج در کتاب انسان و محیط زیست را یک ضرورت دانست.

در ادامه مهندس علی حنیفه پور رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی شرکت آب منطقه ای گیلان به تبیین مفهوم و اهداف اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی در گیلان پرداخت.

دکتر آسان باقرزاده مدیر دفتر مهندسی رودخانه، سواحل و حفاظت محیط زیست شرکت آب منطقه ای گیلان نیز با ارائه بسته ای فرهنگی به سیلاب، درباره سیلاب و اثرات تخریبی جانبی و شیوه های مدیریت آن پرداخت.

گفتنی است وبینار آموزشی طرح گسترش سواد آبی (داناب) با همراهی و حضور بر خط شماری از مدرسان کتاب انسان و محیط زیست از سراسر گیلان برگزار گردید.