جلسه کمیته تخصصی خدمات مشترکین توزیع برق گیلان با حضور اعضاء برگزار شد
جلسه کمیته تخصصی خدمات مشترکین توزیع برق گیلان با حضور اعضاء برگزار شد
جلسه کمیته تخصصی خدمات مشترکین با حضور محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان و اعضاء کمیته بمنظور بررسی مسائل مهم این حوزه کاری برگزار شد.

در این جلسه هنرمند ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه مامورین تشخیص خاطرنشان کرد: مامورین تشخیص نقش بسیار مهمی در عملکرد کلی شرکت دارند و استفاده از ظرفیت این نیروهای پرتلاش درکنار نظارت دقیق بر عملکرد آنان نتایج مثبتی برای اهداف تعیین شده توزیع برق گیلان درپی خواهد داشت. وی تاکید کرد: قرائت ها از سوی مامورین تشخیص بصورت الکترونیکی صورت می پذیرد و باید از ظرفیت این نیروها در مباحث مهمی همچون وصول مطالبات، گزارش انشعابات غیرمجاز و گزارش مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز به بهترین شکل استفاده شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: براساس دستورالعمل شرکت توانیر ضروری است مشترکین صنعتی بالای ۵ مگاوات و مشترکین مشمول بند(ز) از بورس، انرژی مورد نیاز خود را خریداری کنند و امورهای توزیع برق آمادگی لازم برای پاسخگویی در این زمینه را داشته باشند.همچنین جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین در این جلسه اظهارداشت: شرکت توانیر مصوب کرده است که تمامی مشترکین صنعتی و کشاورزی طی دوهفته در سامانه اطلاعات انرژی مجوزهای خود را صحت سنجی و به روزآوری کنند و لازم است امورهای توزیع برق استان پیگیری لازم را در این زمینه داشته باشند. وی افزود: بیمه لوازم خانگی مشترکین در دی ماه سالجاری از سوی شرکت توانیر به شرکت توزیع برق گیلان ابلاغ شده است و شرکت بیمه گذار درحال بررسی مدارک ارسالی این شرکت می باشد.گفتنی است در این جلسه مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین حضور داشت و گزارشی از بازدیدهای میدانی و عملکرد ادارات فروش و خدمات مشترکین امورها و ادارات اجرایی کل استان، همچنین محورهای جلسه ارائه شد.

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان