برگزاری جلسه کمیته تخصصی دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی معابر و اماکن عمومی در بهزیستی استان گیلان
برگزاری جلسه کمیته تخصصی دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی معابر و اماکن عمومی در بهزیستی استان گیلان
صبح روز نهم مردادماه؛ جلسه کمیته تخصصی دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی معابر و اماکن عمومی با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ، دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی و سایر کارشناسان بهزیستی و نمایندگان دستگاه های اجرایی و جامعه معلولین استان در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سید مهدی خدمت بین دانا در این جلسه ضمن مهم برشمردن اجرای قانون حمایت از حقوق معلولین بر اجرای تکالیف محوله و تصمیم گیری عملیاتی دستگاهها تاکید کرد و گفت:  دستگاهها در اجرای مناسب سازی اهتمام ورزیده و برای احقاق حق معلولین گام بردارند .

وی همچنین خواستار پیگیری همگانی دستگاه های اجرایی استان در خصوص اجرای قانون مناسب سازی معابر عمومی در جهت تسهیل عبور و مرور توانخواهان شد و این موضوع را ضرورتی برای حفظ حقوق توانخواهان جامعه عنوان کرد.

همچنین سیده فاطمه هاشمی مسئول دبیرخانه مناسب سازی نیز ضمن تشریح مصوبات جلسات پیشین بر اهمیت اجرای مصوبات و اهتمام دستگاهها به امر مناسب سازی تاکید کرد.

در ادامه نیز هر کدام از کارشناسان و نمایندگان دستگاه های اجرایی به بیان نظرات در خصوص رفع موانع و مشکلات مناسب سازی پرداخته و مباحث تخصصی خود را مطرح کردند.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان