سرپرست شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین‌ اجتماعی منصوب شد
سرپرست شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین‌ اجتماعی منصوب شد
مراسم معارفه سرپرست شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین‌اجتماعی و تکریم مدیرعامل سابق این شرکت با حضور معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی و تعدادی از مدیران ارشد این سازمان و همچنین مدیران و کارکنان شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین‌اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در این مراسم روح‌الله رحیمی به عنوان سرپرست شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین‌اجتماعی معارفه شد و  از زحمات و تلاش‌های مهدی معصومیان، مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی به عمل آمد.

مصطفی سوری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم گفت: در حوزه بازرگانی موقعیت بسیار خوبی در اختیار شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین‌اجتماعی قرار دارد که باید به بهترین نحو از این فرصت‌ها استفاده شود. این شرکت می‌تواند با ایجاد نمایشگاه دائمی قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های تابعه را به نحو مطلوب معرفی نماید.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های مهدی معصومیان، مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین‌اجتماعی، برای روح‌الله رحیمی در تصدی مسئولیت سرپرستی این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم همچنین، مهدی معصومیان، مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین‌اجتماعی به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این شرکت در دوره تصدی مسئولیت مدیرعاملی پرداخت. روح‌الله رحیمی، سرپرست جدید شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین‌اجتماعی نیز از اعتماد مدیریت سازمان تأمین اجتماعی برای سپردن مسئولیت مدیریت این شرکت تشکر کرد و به بیان برنامه‌های خود پرداخت.

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان