در حال حاضر یک هزار خودرو در صف انتظار هستند .
در حال حاضر یک هزار خودرو در صف انتظار هستند .
سرپرست CNG ( گاز طبیعی فشرده ) پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان درخصوص ؛ « دو 'گانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی در گیلان »طی مصاحبه رادیوئی گفت:در حال حاضر یک هزار خودرو نیز در صف انتظار هستند .

به گزارش رشتستان به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به نقل از سرپرست cng منطقه ، اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی از اواخر خرداد ماه سال جاری در استان اجرا شد و تاکنون دو هزارو یکصد خودرو گازسوز شدند .

وی با اشاره به اینکه اولویت با گازسوز شدن خودروهای عمومی اعم از تاکسی های درون شهری و برون شهری و انواع  وانت بارهای شخصی و عمومی است افزود  : «  در حال حاضر یک هزار خودرو نیز در صف انتظار هستند . »

سرپرست CNG منطقه ضمن اعلام اینکه در استان گیلان هفت کارگاه مجاز برای اجرای این طرح فعال است گفت : « در این کارگاهها کل مخزن ، کیت و تجهیزات  CNG  به صورت کاملاٌ رایگان بر روی خودروها نصب می شود . »

وی همچنین درخصوص کارگاههای فعال در استان افزود : « در حال حاضر در شهرستان های ، چابکسر ،  لنگرود ، ماسال ، لاهیجان ، اسالم  و دو کارگاه نیز در شهرستان رشت  فعال است . »

سرپرست CNG منطقه همچنین گفت : « مالکین خودروهای عمومی می بایست برای دوگانه سوز کردن خودرو با مراجعه سامانه GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت نام و وارد کردن اطلاعات خودروی خود اقدام کنند .»

وی ضمن بیان اینکه هدف از اجرای این طرح حمایت از صنعت  CNG و ترویج هرچه بیشتر این سوخت پاک و ملی است افزود : « فاز اول اجرای این طرح مختص به خودروهای عمومی و در فاز دوم که اطلاعیه آن در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد مربوط به تاکسی های اینترنتی و تلفنی خواهد بود . »