بانوان فعال حوزه صنایع دستی توابع منطقه آزاد انزلی از آموزشهای مهارتی بهره مند می شوند
بانوان فعال حوزه صنایع دستی توابع منطقه آزاد انزلی از آموزشهای مهارتی بهره مند می شوند
محمدحسینی در راستای همکاری و اقدام مشترک سه جانبه بین سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرک صنعتی و صندوق کار آفرینی امید در جمع بانوان فعال حوزه صنایع دستی روستای گلشن حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، در راستای برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز بازار کار برای اشتغال پایدار، محمدحسینی با حضور در روستای گلشن از توابع منطقه آزاد با بیش ۱۲۰ نفر بانوان این روستا،  که در بخش صنایع دستی (حصیر بافی) فعال می باشند، دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان در این دیدار اظهارداشت: برگزاری دوره های آموزش صنایع دستی و تولید محصولات در رشته های مختلف تاثیر بسزایی در افزایش درآمد خانوارهای ساکن در این منطقه داشته است و حمایتهای این اداره کل در حوزه های آموزش، تولید، ایجاد شرایط لازم جهت عرضه و فروش محصولات در بازارهای مختلف از دیگر اقدامات موثر آموزش فنی و حرفه ای استان می باشد.

محمدحسینی اذعان داشت، می بایست آموزش های صنایع دستی به صورت تلفیقی با متد های روز دنیا صورت گیرد تا بازار پسندی و مشتری مداری لازم را داشته باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان خاطرنشان کرد: بانوان شاغل در بخش صنایع دستی حومه منطقه آزاد انزلی پس از گذراندن دور های فنی و حرفه ای و اخذگواهینامه مهارتی نسبت به دریافت تسهیلات از صندوق کار آفرینی امید اقدام نمایند.

در ادامه محمدحسینی ضمن بازدید از مجموعه تولیدی صنایع دستی پاپیون واقع در منطقه آزاد انزلی، آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص ارایه آموزش های مهارتی به افراد علاقمند را اعلام نمود.