وفاق و همدلی مدیران استان و همکاری خوب مردم در استان گیلان برای گذر از پیک شایسته تقدیر است
وفاق و همدلی مدیران استان و همکاری خوب مردم در استان گیلان برای گذر از پیک شایسته تقدیر است
حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر طی سفری یکروزه به دیدار با استاندار گیلان پرداخت و همکاری مسئولین و همراهی مردم شریف استان برای گذر از پیک تابستان را مورد تقدیر و تشکر قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان – در این نشست اسدالله عباسی استاندار گیلان با بیان اینکه در شرایط کنونی همراهی مردم در گذر از روزهای گرم تابستان و تامین برق پایدار بسیار موثر بوده است، گفت: باید الگوی صحیح مصرف انرژی و فرهنگ مصرف بهینه در جامعه نهادینه شود.
استاندار گیلان با اشاره به وضعیت نامطلوب و مشکلات ناشی از قطعی های مکرر برق در سالیان گذشته و نارضایتی  مردم و صاحبان بخش های صنعتی، تولید و اشتغال ، اظهار داشت: امسال تمام تلاش مسئولان استان، برای مدیریت بهینه مصرف برق در گیلان به صورت عملیاتی و جهادی در راستای رضایتمندی مردم بوده تا شرایط پایدارتری نسبت به گذشته فراهم شود.
عباسی به اجرای عملیاتی مدیریت مصرف انرژی در محیط اداری استانداری بعنوان الگو اشاره و بیان کرد: باید مسئولان، مدیران و کارکنان دولت و مجموعه های مختلف اداری و خدمات رسان، خود الگوی مناسبی در همراهی برای صرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف انرژی برای همگان باشند.
وی توجه مردم و صاحبان صنایع به الگوی مصرف و مدیریت بهینه مصرف برق را در کاهش خاموشی ها بسیار موثر دانست و تاکید کرد: با برنامه ریزی مناسب اعتبارات پژوهشی شرکت توزیع برق استان گیلان در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه برق و ارتقای سطح همکاری مردم و نگاه مسئولانه آحاد جامعه با تعامل رسانه ها و صدا و سیما هزینه شود.
استاندار گیلان همچنین خواستار توجه ویژه شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) به توسعه و نیز اصلاح شبکه فرسوده برق و افزایش ظرفیت تولید این صنعت در استان شد.
همچنین معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید،  انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) نیز در این دیدار با قدردانی از تفکر مدیریتی و نگاه جهادی استاندار گیلان در مدیریت بهینه مصرف انرژی برق گفت: استانداری گیلان در پیک اوج بار برق، در منحنی مصرف، صرفه جویی داشته و بصورت عملیاتی الگو بوده که قابل تقدیر است.
حمیدرضا پیرپیران افزود: امسال نگاه وزارت نیرو برطرح های مشوق محور  و جلب همراهی مردم استوار بوده است.
وی با مهم وحیاتی خواندن موضوع مدیریت مصرف بر ضرورت همکاری، تعامل و همدلی مردم برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۱ تاکید و خاطرنشان کرد که گذر از پیک اوج بار برق ، با همراهی مردم و مسئولان محقق خواهد شد.
وی از مردم خواست تا با حفظ این روند و تداوم همراهی با صنعت برق، پرسنل  این صنعت را در مدیریت شبکه سراسری برق یاری دهند.
در این دیدار که معاونین هماهنگی امور عمرانی و امور اقتصادی استاندار گیلان حضور داشتند، محمدتقی مهدی زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده برای توسعه شبکه و نیز مدیریت بهینه مصرف برق  ارائه کرد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان