دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با خانواده شهید مدافع حرم ” محمداتابه “
دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با خانواده شهید مدافع حرم ” محمداتابه “
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه با خانواده شهید مدافع حرم "محمداتابه" در گوراب زرمیخ صومعه سرا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل سازمان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام شهدا و ایثارگری های شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با از خودگذشتگی و ایثار نام خود را در تاریخ جاودانه کردند و بدیهی است که آرامش و امنیت امروز ما ثمره خون همین شهدای والامقام است.

وی در ادامه بر تحقق آرمانهای شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا همواره در وصایای خود خواهان ولایتمداری مردم بودند و عمل به وصیت شهدا اصلی ترین وظیفه ما می باشد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان نقش خانواده را در تربیت چنین فرزندانی صالح و پاک بسیار موثر خواند و اذعان داشت: همواره قدردان خانواده های شهدا هستیم که با تربیت صحیح و دینی چنین فرزندانی پرروش داده اند و مسلما اجر این صبر و بردباری نزد خداوند منان محفوظ است.

همچنین در پایان این دیدار لوح سپاس و هدیه ای به رسم تقدیر از سوی مدیرکل بهزیستی گیلان به خانواده شهید محمد اتابه تقدیم شد.

 

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان