بازدید از مرکز شبانه روزی نگهداری از کودکان تحت حمایت ”سید الساجدین“ (دختران ۴الی ۱۲ سال)شهرستان آستانه اشرفیه
بازدید از مرکز شبانه روزی نگهداری از کودکان تحت حمایت ”سید الساجدین“ (دختران ۴الی ۱۲ سال)شهرستان آستانه اشرفیه
عصر روز یازدهم مرداد ماه دکتر سعید بابایی مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور ، سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان ،آریا طوفانی معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان از مرکز شبانه روزی نگهداری از کودکان تحت حمایت ”سید الساجدین“ (دختران ۴الی ۱۲ سال) شهرستان آستانه اشرفیه بازدید کردند

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این بازدید دکتر سعید بابایی مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور با دختران خانه نگهداری گفتگوی صمیمانه ای داشتند و از نحوه ی ارائه خدمات به کودکان و همچنین رضایتمندی دختران مقیم از خدمات مرکز جویا شدند.

سید مهدی خدمت بین دانا نیز با ابراز خوشحالی از حضور در جمع دختران خوب سازمان از مربیان و کارشناسانی که برای این عزیزان زحمت می کشند تقدیر کرد .

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت : اگر بخواهیم رشد و پیشرفت کنیم ، کسی و چیزی نمی تواند مانع شود ، هدف ما فراهم آوردن مکانی برای زندگی و تغذیه نیست بلکه تشکیل یک خانواده است .

در ادامه مدیر عامل موسسه میر هاشمی نسب در خصوص موانع و مشکلات موسسه سخنانی رادرباره ی هر چه بهتر شدن خدمت رسانی به کودکان در حال و آینده بیان نمودند که قول پیگیری و رسیدگی در اسرع وقت به ایشان داده شد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان