برگزاری جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان
برگزاری جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان
صبح روز دوم آبان ماه، اولین جلسه شورای بسیج پس از ابلاغ محمد برهود بعنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید ارشاده بهزیستی گیلان با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر اعضای شورای پایگاه بسیج در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان؛ در این جلسه ابتدا محمد برهود فرمانده پایگاه بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای بسیج و حضور مدیرکل بهزیستی، بسیج را یک فعالیت گروهی و داوطلبانه دانست که با فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته شده و در راستای مقابله با مشکلات و معضلات و همچنین رفع موانع و دسیسه های معاندین اقدام به عمل می نماید.

وی در ادامه از ایثارگری های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس یاد نمود و ادامه ی این  ایثارگری ها توسط بیسیجیان مدافع حرم و امنیت را کاری بسیار ارزشمند توصیف کرد.

فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی گیلان در ادامه ضمن تشریح اهداف فعالیتهای بسیج بهزیستی، اعتماد به دیگربسیجیان اداره کل و همچنین فرصت به دیگر اعضای بسیج درجهت ارائه خدمات به مددجویان را در زمره مهمترین فعالیتها برشمرد و گفت: رسالت اصلی بسیج گره گشایی از مشکلات جامعه است و این وظیفه در سازمان بهزیستی از سوی کلیه کارکنان به ویژه بسیجیان  پیوسته در حال انجام است.

در پایان نیز مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن قدردانی از تلاش های فرماندهی پیشین و تبریک به فرماندهی جدید بسیج اداره بهزیستی گیلان عنوان کرد: برای نفوذ به قلب دیگران ابتدا می بایست خودمان را اصلاح کنیم و اگر چنین نشود تاثیری بر روی دیگران نخواهیم داشت.

خمت بین دانا با ابراز امیدواری از همکاری نزدیک اعضای شورا و دیگر کارکنان با پایگاه بسیج، خاطر نشان کرد: استمرار و برگزاری جلسات به دور از هر گونه حاشیه لازمه توفیقات سازمانی است و با انسجام و همدلی می توان در راستای پویایی سازمان اقدامات موثری انجام داد.

 

همچنین هرکدام از اعضای شورای بسیج نیز به بیان نقطه نظرات خود در راستای پویایی اهداف بسیج پرداخته و در خصوص اعتلای اهداف سازمان بهزیستی گفتگو وتبادل نظر کردند.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان