«برقراری عدالت» و «توسعه مشارکت» ، هدف نظام سلامت است
«برقراری عدالت» و «توسعه مشارکت» ، هدف نظام سلامت است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برقراری عدالت و توسعه مشارکت را هدف نظام سلامت دانست و گفت: باید با همکاری و توسعه مشارکت چالش‌های نظام سلامت را پشت سر گذاشت و آینده‌ای روشن را برای استان رقم زد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، صبح روز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ، جمعی از اعضای هیئت‌علمی گروه آناتومی دانشگاه با دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست، دیدار و گفت‌وگو کردند.
دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت بالای آناتومی شناسی در نظام آموزش پزشکی، اظهار کرد: ارزش گروه آناتومی بسیار حائز اهمیت و یادگیری آن جزو اصول اولیه در نظام آموزش پزشکی است.
وی فضای فیزیکی را یکی از مهمترین خواسته‌های گروه‌های تخصصی دانست و افزود: خوشبختانه مقام عالی وزارت به احداث بیمارستان جنرال در رشت نگاه مثبتی دارد و در صورت احداث و بهره‌برداری از آن، بسیاری از مشکلات اعضای هیئت‌علمی حل می‌شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برقراری عدالت و توسعه مشارکت را هدف نظام سلامت دانست و گفت: باید با همکاری و توسعه مشارکت ، چالش‌های نظام سلامت را پشت سر گذاشت و آینده‌ای روشن را برای استان رقم زد.
در این نشست، اعضای هیئت‌علمی گروه آناتومی دانشگاه نیز ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، توانمندی‌ها و استعدادهای اعضای هیئت‌علمی را تبیین و خواستار توجه بیش‌ازپیش دانشگاه به توسعه زیرساخت‌های آموزشی و تجهیزاتی گروه آناتومی شدند.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان