هدف از برگزاری مانور وصول مطالبات مانع زدائی در ارائه خدمات حداکثری است
هدف از برگزاری مانور وصول مطالبات مانع زدائی در ارائه خدمات حداکثری است
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حاشیه بازدید از سومین مانور سراسری و جهادی وصول مطالبات این شرکت اظهار داشت : هدف از برگزاری مانور وصول مطالبات مانع زدائی در ارائه خدمات حداکثری به مشترکین و متقاضیان بر اساس ابلاغیه شرکت توانیر است .

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی توزیع برق گیلان -مهدیزاده رئیس هیئت مدیره این شرکت  گفت : در طی برگزاری این مانور همکاران امورهای اجرائی سراسر استان با اعزام گروه های ارشادی و پیگیری مطالبات در محل با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان و همچنین تماس تلفنی و ارسال پیامک سعی در ترغیب و اقناع مشترکان برای پرداخت بدهی های معوق داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

وی افزود :علاوه بر نقش تلاش‌های گسترده و شبانه روزی کارکنان این شرکت جهت تامین برق پایدار و مطمئن، یکی از مهمترین مسائل و اولویت‌ها جهت گذر از پیک سال جاری، مدیریت مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکین است.

محمد تقی مهدیزاده در همین راستا تصریح کرد : دستگاههای اجرایی و ادارات به کنتورهای هوشمند با قابلیت رؤیت پذیری و کنترل پذیری تجهیز شده اند و میزان مصرف آنها پایش و به نهادهای نظارتی گزارش میگردد .

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: برابر مصوبه هیات وزیران ، دستگاههای اجرایی موظفند که در ساعات اداری مصارف خود را ۳۰ درصد  و پس از ساعات اداری ۶۰ درصد کاهش دهند .

وی ضمن تشکر از همراهی دستگاه های  اجرایی اذعان داشت: مشارکت صحیح و هدفمند تمامی سازمان ها،ادارات و دستگاه های اجرائی استان جهت اجرای موثر طرح فوق مورد انتظار است و درصورت عدم رعایت موازین فوق، این شرکت پس از صدور اخطار ،ملزم به ایجاد محدودیت در مصرف انرژی و متعاقبا قطع انشعاب این دستگاهها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در پایان به سامانه برق من اشاره و تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه می‌توانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفشان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم‌گیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهره مند شوند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان