تامین اجتماعی ، سازمانی متمایز و پنجره ای رو به امید و فردایی مطمئن
تامین اجتماعی ، سازمانی متمایز و پنجره ای رو به امید و فردایی مطمئن
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آغازین روز هفته تامین اجتماعی این مناسبت را گرامی داشته و به تمامی شرکای اجتماعی از جامعه بزرگ بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران استان تبریک گفت .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در این پیام آمده است :

تامین اجتماعی بزرگترین و گسترده ترین سازمان بیمه گر اجتماعی است که نیمی از جمعیت کشور را در چتر حمایتهای بیمه ای خود تحت پوشش دارد .

ایجاد امنیت خاطر و آرامش روانی بعنوان اصلی ترین و مهمترین محصول این سازمان ، آن را بمنزله مأمن و مأوایی برای تمامی مخاطبان و بمنزله پنجره ای رو به امید و فردایی مطمئن تبدیل نموده است که انسانهای تلاشگر و زحمتکشی که به واسطه حوادث و مسائل شکل گرفته در مسیر زندگی از قبیل بیماری ، بیکاری ، ازکارافتادگی و یا فوت و از دست دادن سرپرست خانوار از خدمات و تعهدات آن برخوردار گردیده اند بهترین گواهان برای اثبات این ادعا می باشند .

تامین اجتماعی از ویژگی هایی منحصر به فرد در بین ادارات و سازمانها برخوردار است که از جمله آنها میتوان به ارائه اکثریت تعهدات در زمان اضطرار و بروز حوادث و رویدادهای خاص در زندگی جامعه هدف و شریک و سهامدار بودن مخاطبین از طریق پرداخت حق بیمه اشاره نمود . ابعاد متنوع رویکردهای اقتصادی اجتماعی و حتی فرهنگی و گره خوردن با عرصه های مختلف تولید و صنعت و اقشار و لایه های گوناگون و تاثیرات آن در بخشهای حاکمیتی و سیاسی از دیگر وجوه تمایز این سازمان قلمداد می گردد .

همچنین این مجموعه با دامنه خدماتی گسترده از قبل تولد تا پس از مرگ را پوشش میدهد که نمونه آن در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد .

تامین اجتماعی مجموعه ای فراگیر و چند بعدی با ظرفیتها و دامنه وسیعی از خدماتی است که بازتوزیع مجدد درآمد ها ، پیوستگی انسانها از طریق مشاع و بین النسلی بودن و آینده نگری و سرمایه گذاری را بطور توأمان در جامعه و میان مخاطبان اجرایی مینماید و دراین بین تمامی مشتریان خود را بمثابه عائله و شریک اجتماعی میداند .

کارکنان و مدیران این مجموعه کار خود را نه صرفاً یک شغل بلکه نعمتی از سوی پروردگار و توفیقی برای خدمت در سنگری که آنرا مقدس میدانند قلمداد نموده و با نگاهی عمیق و اندیشه ای والا در راستای تحقق اهداف آن گام برمیدارند .

و اینک در آستانه ۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی و در آغازین روز از هفته تامین اجتماعی به رسم ادب و معرفت و با تواضع و نهایت احترام ، ضمن سپاس بیکران از همت و کوشش تمامی همکاران ، این مناسبت را به کارکنان خدوم و همچنین بیمه شدگان عزیز ، کارفرمایان محترم و مستمری بگیران ارجمند تبریک عرض نموده و از یزدان پاک برای همگی سلامتی ، شادکامی و عاقبت بخیری و همچنین اعتلای بیش از پیش این سازمان خدمتگزار را آرزومندم .