مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در جلسه کمیته عفاف و حجاب بر ترویج استانداردهای فرهنگی مناسب و رعایت عفاف و حجاب تاکید نمود
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در جلسه کمیته عفاف و حجاب بر ترویج استانداردهای فرهنگی مناسب و رعایت عفاف و حجاب تاکید نمود
جلسه کمیته عفاف و حجاب اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، معاونین و سایر اعضای شورای عفاف و حجاب و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان– جلسه کمیته عفاف و حجاب اداره کل روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ رأس ساعت ۱۱ با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، معاونین و سایر اعضای شورای عفاف و حجاب در دفتر مدیرکل به ریاست مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل برگزار شد.

مهندس دقیق در این جلسه ضمن تقدیر از حضور اعضای جلسه، به اهمیت حجاب و عفاف در فرهنگ و جامعه اسلامی اشاره کرد.

وی با تاکید بر اولویت قراردادن موضوع حجاب و عفاف در برنامه‌های اداره کل تصریح نمود: همدلی و همراهی با نظام مقدس اسلامی و دولت باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

مهندس دقیق با تشریح وضعیت عفاف و حجاب و بر رعایت شاخص های آن در اداره کل تاکید  و اذعان داشت: ترویج استانداردهای فرهنگی مناسب و رعایت عفاف و حجاب در اداره کل وظیفه تک تک کارکنان است.

وی در پایان به ضرورت تعمیق فرهنگ مقدس عفاف و حجاب و رعایت سادگی و پوشش و فرم‌های اسلامی در محیط کار تاکید نمود.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان