رشد ۱۴ درصدی تعداد بیمه شدگان دانشجوی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در سالجاری
رشد ۱۴ درصدی تعداد بیمه شدگان دانشجوی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در سالجاری
با پیوستن 300 نفر به جرگه بیمه شدگان گروه دانشجویان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در چهار ماهه نخست سالجاری ، تعداد افراد این زیرگروه بیمه ای به بیش از 2350 نفر رسید .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی با اعلام این خبر افزود : بیمه دانشجویی یکی از گروههای بیمه ای در زیرشاخه حرف و مشاغل آزاد میباشد که با هدف توسعه و گسترش پوشش برای اقشار مختلف در سالهای اخیر پیش بینی گردیده است .

وی با اشاره به اینکه در پایان سال ۱۴۰۰ تعداد افراد تحت پوشش بیمه دانشجویی در استان گیلان ۱۲۳۳ نفر بوده است اذعان داشت : این تعداد در پایان سال ۱۴۰۱ با ۶۸ درصد رشد به ۲۰۷۱ نفر و در چهارماهه نخست سالجاری نیز بیش از ۱۴ درصد افزایش یافته و به ۲۳۶۷ نفر رسیده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه درصد حق بیمه و مقررات انعقاد قرارداد در این گروه به مثابه بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد میباشد اظهار داشت : دو ویژگی شاخص برای استفاده کنندگان بیمه دانشجویی تعیین گردیده که یکی امکان استفاده همزمان از مستمری پدر و مادر و دیگری تداوم امکان بهره مندی از استحقاق درمان به شکل زیرمجموعه والدین میباشد .

شایان ذکر است علاقمندان میتوانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بیمه دانشجویی برای فرزندان واجد شرایط خود و ایجاد سابقه بیمه ای همزمان با دوران تحصیلات دانشگاهی برای آنها ، به سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir و جهت انعقاد قرارداد به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir مراجعه نمایند

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان