مانور سراسری نظارت و بازرسی بر محصولات با ۳ محور اصلی کمیت، کیفیت و قیمت
مانور سراسری نظارت و بازرسی بر محصولات با ۳ محور اصلی کمیت، کیفیت و قیمت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی مانور سراسری نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان دکتر صالح محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: در قالب کمیته اقدام مشترک با هماهنگی که با استاندار محترم انجام شد دستگاه های اجرایی شامل جهاد کشاورزی، سازمان صمت و اداره کل تعزیرات با هماهنگی بسیج اصناف و اصناف استان کار نظارت بر بازار در حال انجام است.

وی افزود: هم زمان با سراسر کشور امروز با ۶۳ اکیپ و بیش از ۲۵۰ بازرس در استان مانور سراسری نظارت و بازرسی از بازار شروع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به سخنان دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص بیان کرد:  در این مانور سراسری چهار هزار نفر در کشور نظارت و بازرسی بر کالاهای مختلف از جمله لبنیات، حبوبات، برنج های وارداتی، شکر و روغن را در حوزه کشاورزی انجام می دهند.

وی افزود:  بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار مجموعه وزارت صمت، وزارت دادگستری و وزارت جهاد کشاورزی مانور سراسری نظارت و بازرسی بر محصولات را با  ۳ محور اصلی کمیت، کیفیت و قیمت برگزار می کند.

 

  • منبع خبر : جهاد کشاورزی گیلان