پیشرفت فیزیکی ۲۲/۵ درصدی احداث تقاطع غیرهمسطح سردار حق بین (حمیدیان)
پیشرفت فیزیکی ۲۲/۵ درصدی احداث تقاطع غیرهمسطح سردار حق بین (حمیدیان)
فرآیند احداث تقاطع غیرهمسطح سردار حق بین (حمیدیان) از طرح های عمرانی میثاق شهرداری رشت به ۲۲/۵ درصد رسید.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، پروژه های طرح عمرانی میثاق با احداث پنج تقاطع غیر همسطح و بازگشایی مسیرهای جدید و همچنین محورهای جایگزین با هدف روان سازی تردد و برطرف شدن گره های ترافیکی شهری اجرایی شده و با پشتیبانی و حمایت های محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جدیت و پیگیری مستمر رحیم شوقی شهردار رشت شتاب گرفته است.

*پیشرفت فیزیکی ۲۲/۵ درصدی احداث تقاطع غیرهمسطح سردار حق بین (حمیدیان)

مهرماه سال جاری، فرآیند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار حق بین (حمیدیان) با هدف کاهش بار ترافیک و بهبود وضعیت عبور و مرور آغاز شده است.

پل روگذر تقاطع غیرهمسطح سردار حق بین (حمیدیان) از شروع رمپ به متراژ ۴۱۰ متر و با عرض ۸/۸ متر شامل ۲ باند عبور رفت و ۱۱ دهانه اجرایی شده و زیرسازه آن بر روی شالوده عمیق و ۵۲ شمع به قطر ۱/۲ متر و عمق ۲۱ متر در حال انجام است.

عرشه پل متشکل از تیرهای بتنی پیش ساخته سپری و دال بتنی درجا پیش بینی شده و تاکنون حصارکشی محدوده کارگاهی، تخریب پیاده رو و تعریض مسیر، بتن ریزی مسیر تعریض شده، خاکبرداری رفیوژ، بتن ریزی و اجرای ۲۰ شمع، آرماتوربندی شبکه سبد آسفالت کنارگذر، بتن ریزی و اجرای ۱۸ شمع، آرماتوربندی شبکه سبد شمع ها انجام شده و از پیشرفت فیزیکی ۲۲/۵ درصدی برخوردار است.

  • منبع خبر : شهرداری رشت