برگزاری جلسه با اعضای کانون خبرگان کشاورزی
برگزاری جلسه با اعضای کانون خبرگان کشاورزی
امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ماه جلسه ای با حضور رئیس سازمان، معاون بهبود تولیدات گیاهی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان ، مشاور رئیس سازمان وجمعی از اعضای کانون خبرگان کشاورزی استان در دفتر مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان ، در این جلسه مباحث مختلف در خصوص ساختار کانون خبرگان در ستاد، استان و شهرستان، همچنین اهداف و برنامه‌های کانون بحث و بررسی شد، در ادامه هر کدام از اعضای جلسه در جهت موضوع، نکته نظرات خود را بیان داشته و امید می‌رود که بتوان از ظرفیت دانشی و تخصص تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی در قالب کانون، برای ارتقاء دانش و سطح آگاهی کشاورزان استان بهره مند شویم.

در این جلسه رئیس سازمان ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه اعضای جلسه خصوصاً اعضای کانون خبرگان، بیان داشت: با استفاده از این ظرفیت و با برنامه ریزی منظم، بتوانیم در جهت افزایش عملکرد در واحد سطح با ارتقاء سطح دانش کشاورزان، انتقال یافته های نوین و ورود به عرصه های تولید بهره مند گردیم.

دکترصالح محمدی در ادامه اظهار داشت: جلسات مرتب و منظم با حضور تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی در سطوح مختلف ملی و استانی برای رسیدن به اهداف سازمان برگزار گردد.

وی تصریح کرد: در اولین فرصت، جلسه ای با حضور تولید کنندگان برتر ۵ سال گذشته با حضور اعضای قبلی کانون خبرگان برگزار شده تا ضمن عضویت این عزیزان، انتخابات جدیدی برای تعیین اعضای هیئت مدیره و دیگر افراد مرتبط با کانون و نیز انجمن خبرگان صورت پذیرد و از بین اعضای جدید کارگروه‌های تخصصی در بخشهای مختلف کشاورزی از جمله زراعی، باغی، دامی و سایر بخش های کشاورزی تشکیل شده وهرکدام از این کارگروه‌ ها به نوعی مشاورین رئیس سازمان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها، در جهت ارتقای سطح تولیدات کشاورزی باشند.

  • منبع خبر : جهاد کشاورزی گیلان