فرهنگ و تفکر بسیجی و روحیه جهادی باید در بین کارکنان نهادینه گردد
فرهنگ و تفکر بسیجی و روحیه جهادی باید در بین کارکنان نهادینه گردد
همزمان با پنجم آذرماه سالروز فرمان معمار کبیر انقلاب در راستای تاسیس بسیج مستضعفین ، از سه بسیجی فعال پایگاه بسیج شهید فیاض بخش اداره کل تامین اجتماعی گیلان در حوزه های مختلف برنامه های فرهنگی اجتماعی ، مراسم ها و امور مشارکتی و میزهای خدمت جهادی تجلیل گردید .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی در آئین تجلیل از این بسیجیان ، با تاکید بر نقش و جایگاه این نهاد مردمی ، تفکر و روحیه جهادی را از ویژگی های بارز همکاران بسیجی برشمرده و اظهار داشت : انتظار داریم همسو با آرمانهای ارزشی این تشکل مردمی ، فرهنگ و تفکر بسیجی در بین همکاران نهادینه شده و از ظرفیت ها و توانمندیهای فعالان این حوزه برای اقدامات تحولی و جهادی بهره گرفته شود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه استفاده از ایده های نو و خلاقانه و تحول آفرینی از نکات مورد تاکید مدیرعامل در همایش سراسری مدیران در ماه گذشته بوده ، خاطر نشان ساخت مشارکت جدی در این رویکرد برای تحقق تحول آفرینی از مواردی است که از همکاران بسیچی انتظار میرود .

در این آئین با پاسداشت تلاشها و حضور موثر کارکنان بسیجی ، از سه بسیجی فعال پایگاه شهید فیاض بخش اداره کل در حوزه های مختلف برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ، مراسم ها و امور مشارکتی و میزهای خدمت جهادی تجلیل به عمل آمد .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان