توزیع بسته‌های لوازم التحریر به یاد شهید علی لندی در گیلان
توزیع بسته‌های لوازم التحریر به یاد شهید علی لندی در گیلان
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان گفت: دانش‌آموزان گیلانی به یاد همکلاسی آسمانی‌شان هفتمین مرحله کمک مومنانه را در استان اجرا کردند.

محمد لطیفی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید و همزمان با شهادت دانش‌آموز قهرمان شهید علی لندی هفتمین مرحله کمک مومنانه توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان در سطح استان برگزار شد .

وی افزود: دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی و خانواده‌هایشان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و تعدادی از خیرین به یاد دانش‌آموز شهید علی لندی ۴۴۰ بسته لوازم‌التحریر را بین دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان‌های استان توزیع کردند.

لطیفی گفت: امروز با ایثار بی ‌بدیلی که از علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله مشاهده کردیم، بار دیگر ثابت شد که این خاک قهرمان پرور و مکتب عاشورا طلایه‌دار تربیت فرزندان این دیار است.امید داریم که در تشکل امین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان بیش از پیش به اهداف تربیتی برای نیل به نیروی تراز انقلاب اسلامی دست یابیم.

وی، ضمن تقدیر از مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و خیرین در این طرح، تصریح کرد: دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان با حضور و مشارکت فعالانه در این طرح، تبلوری از رسیدگی به همنوع و مواسات و همدلی را به نمایش گذاشتند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم با این حرکت کوچک بتوانیم بخشی از مشکلات دانش‌آموزان که در این ایام دچار آسیب شده‌اند را برطرف کرده و دانش‌اموزان با این حرکت بتوانند راه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز علی الخصوص شهید نوجوان علی لندی را ادامه بدهند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا