کارکنان نوسازی مدارس توسعه فضاهای تعلیم و تربیت را تکلیف می دانند
کارکنان نوسازی مدارس توسعه فضاهای تعلیم و تربیت را تکلیف می دانند
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان روز یکشنبه 12 آذرماه 1402 در بازدید از پروژه های شرق گیلان بیان داشت: کارکنان نوسازی مدارس توسعه فضاهای تعلیم و تربیت را تکلیف می دانند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی استان گیلان، روز یکشنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ مهندس علی دقیق، مدیرکل این اداره به همراه معاونین فنی، اجرایی و نظارت، مسئول حراست، ناظرین و سرناظر منطقه به منظور بازدید از روند اجرای پروژه های نیمه تمام طی سفر یک روزه به شرق گیلان از پروژهای در حال ساخت شهرستان های املش، لنگرود و رودسر بازدید میدانی نمودند.

مهندس دقیق در حاشیه این بازدید با بیان نقش مهم و اساسی آموزش و پرورش در توسعه کشور، اظهارداشت: آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه کشور است و توجه و اهتمام به زیر ساخت های این نهاد مهم و با ارزش، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به اهمیت خدمتگزاری به آینده سازان ایران عزیز، ابراز داشت: مجموعه نوسازی مدارس این امر مهم را وظیفه اصلی خود می دانند و در این مسیر با جان و دل تلاش می کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس تصریح نمود: کارکنان نوسازی مدارس توسعه فضاهای تعلیم و تربیت را تکلیف می دانند و در راستای عمل به تکالیف عاشقانه و بصورت جهادی می کوشند.

وی در ادامه این بازدید میدانی، ضمن بررسی موانع و مشکلات موجود، بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه ها تاکید کرد .

گفتنی است مهندس دقیق در این سفر یکروزه از روند پیشرفت پروژه های سه کلاسه شهید نعمتی نرکه و سالن ورزشی گرکرود املش، تکمیل مدرسه الیاس باقری کلاچای، مدرسه شهید زمانی نعمت سرا و  مدرسه سه کلاسه سلاکجان کلاچای شهرستان رودسر، مجتمع آموزشی مسکن مهر لنگرود و سالن ورزشی(چمن مصنوعی) انزلی محله شهرستان لنگرود بازدید نموده و راهکار های تسریع در اجرای پروژه ها را مورد بررسی و تاکید نمود.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان