اجرای ۵/۵ کیلومتر خط انتقال آب شرب
اجرای ۵/۵ کیلومتر خط انتقال آب شرب
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از عملیاتی شدن طرح غرب دور، با اجرای 5/5 کیلومتر خط انتقال آب شرب در شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مازیار علی پور مدیر عامل شرکت با اعلام این خبر گفت: طرح آبرسانی غرب دور  گیلان، با حفر یک حلقه چاه فلمن و اجرای ۵/۵ کیلومتر خط انتقال از مجموع ۱۱ کیلومتر خط انتقال چاه فلمن، توسط شرکت آب منطقه ای گیلان در شهر تالش در حال اجرا می باشد و برای تکمیل پروژه شامل تجهیز و بهره برداری از چاه فلمن و همچنین اجرای ۵/۵ کیلومتر  باقیمانده از خط انتقال در اقطار ۴۰۰ و ۶۳۰ میلیمتری پلی اتیلن نیاز به ۵۵۰ میلیارد ریال تامین اعتبار می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد:  به منظور تقویت زیرساختهای برق اضطراری در تأسیسات آبرسانی شهرهای اسالم، حویق، چوبر و لیسار شهرستان تالش و جلوگیری از اختلال در فرآیند آبرسانی بر اثر قطع برق، نسبت به خرید و نصب ۴ دستگاه دیزل ژنراتور برای تأسیسات آبرسانی شهرستان تالش اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان افزود: همچنین در راستای خدمت رسانی به مشترکین محترم تالش، عملیات احداث ۲ باب مخزن هزار مترمکعبی در شهر اسالم و شهر لیسار به پایان رسیده و آمده بهره برداری می باشد.

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان