پاور های اقتصادی و میان‌رده «ایسوس» برای سیستم‌های گیمینگ
پاور های اقتصادی و میان‌رده «ایسوس» برای سیستم‌های گیمینگ
شرکت «ایسوس» که به تازگی نسل جدید پاور (منابع تغذیه) سری ROG STRIX GOLD را رونمایی کرده است، این بار به سراغ مدل‌های ارزان و میان رده TUF رفته است.

اگر به دنبال یک پاور با طول عمر بالا و قیمت مقرون به صرفه برای سیستم‌های گیمینگ خود هستید، سری جدید پاورهای TUF شرکت ASUS را از یاد نبرید. در ادامه با این خانواده آشنا خواهیم شد.

سری جدید منابع تغذیه TUF Gaming Bronze شرکت ایسوس در دو گزینه میان رده شامل توان‌های ۵۵۰ و ۶۵۰ وات عرضه خواهند شد. در طراحی و رنگ آمیزی آنها، شاهد نماد TUF و رنگ آمیزی سازگار با دیگر سخت افزارهای این شرکت در این خانواده خواهیم بود. یک فن ۱۳٫۵ سانتی متری با فناوری Axial Tech و مجهز به دو یاتاقان، تهویه اصلی این منابع تغذیه را بر عهده دارند.

ایسوس در این خانواده نیز فناوری صفر دسی بل را فراموش نکرده است. در نتیجه شاهد نویز صوتی پایین و افزایش طول عمر فن‌ها خواهیم بود. فن خنک کننده تا آستانه بار ۳۰ درصدی خاموش مانده و پس از افزایش بار، به صورت خودکار فعال خواهد شد. به گفته ایسوس، مدار چاپی یا برد (PCB) پاورهای ایسوس دارای یک فناوری ضد خرابی هستند که از آنها در برابر رطوبت و گرد و غبار محافظت خواهد کرد.

پاورهای جدید TUF Gaming Bronze با وارانتی ۶ ساله همراه خواهند بود. ASUS TUF Gaming Bronzeها از گواهی بازدهی ۸۰ Plus Bronze بهره برده و دارای سیستم‌های حفاظتی متعدد از جمله حفاظت در برابر افزایش و کاهش ناگهانی جریان و ولتاژ، حفاظت در برابر بار اضافه، اتصال کوتاه و گرما است. هر دو منبع تغذیه دارای کابل کشی کامل و غیر ماژولار هستند. همچنین طول آنها به ۱۵ سانتی متر رسیده و مدل ۵۵۰ واتی دارای دو خروجی ۶+۲ پین PCI-E است که در مدل ۶۵۰ واتی به ۴ عدد افزایش پیدا می‌کند.

رشتستان

  • منبع خبر : آخرین خبر