هیچ جایگاه سوختی در شهرستان رشت تعطیل نشده
هیچ جایگاه سوختی در شهرستان رشت تعطیل نشده
سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه هیچ جایگاه سوخت‌رسانی در شهرستان رشت تعطیل نشده گفت: از روز گذشته در جایگاه‌های سوخت شهرستان شاهد افزایش حجم خودروها و تقاضای سوخت هستیم به این دلیل که احتمال گرانی سوخت وجود دارد! در حالیکه دولت بنا ندارد به هیچ عنوان قیمت سوخت را افزایش دهد اما تاکید بر مدیریت مصرف دارد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، مهندس کیا عاشوری (چهارشنبه) در بازدید از تحریریه ایسنا ضمن تبریک ایام خبرنگار و قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران، اظهار کرد: ایسنا از خبرگزاری‌های خوب و جوانپسند است که همواره با شفاف‌سازی، انتشار و انعکاس اخبار دقیق و درست منبع معتبری برای مردم و مسئولین است.

وی امیدآفرینی را از ارکان مهم در رسانه دانست و افزود: رسانه‌ها با قلم خود در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی می‌کنند، ایسنا هم با رسالتی که دارد می‌تواند در انتشار اخبار و دستاوردهای انقلاب در افزایش امیدآفرینی به جامعه کمک کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: با مطالعه تاریخ قبل و بعد از انقلاب می‌توان به تفاوت خدمات‌رسانی‌ها پی برد، قبل از انقلاب روستاهای ما فاقد آب، برق، تلفن و جاده بودند اما اکنون در اکثر نقاط روستایی و حتی صعب العبور به اینترنت پرسرعت دسترسی داریم لذا باید این دستاوردها در رسانه‌ها برجسته شود.

عاشوری با بیان اینکه رسانه از ابزار جنگ نوین است، تصریح کرد: جوانان ما امروز هدف استکبار قرار گرفتند، میطلبد بیش از پیش فضا را برای حضور جوانان فراهم و به آنان اعتماد کنیم در طول دوران دفاع مقدس با ایثار و شهادت همین جوانان فاتح عملیات‌های مختلف بودیم، تمام تمرکز دشمن بر این است که ذهن و ضمیر جوانان ما را تسخیر کند و در این راستا اقدام به طراحی بازی‌های رایانه‌ای مغایر با ارزش‌های اسلامی کرده است زیرا تنها راه ضعیف کردن نظام اسلامی را انحراف افکار جوانان می‌داند.

وی با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت بیان کرد: غرب با ترویج نگهداری حیوانات خانگی به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی و انزوای اجتماعی است، بطوریکه سالمندی از مهمترین خطراتی است که جامعه به ویژه استان گیلان را تهدید می‌کند، لذا در سبک زندگی نیاز به مراقبت و درمان داریم و باید جوانان را به ازدواج و فرزندآوری ترغیب کنیم.

سرپرست فرمانداری رشت در خصوص شایعاتی مبنی بر گرانی سوخت و تعطیلی جایگاه‌های سوخت در سطح شهرستان، گفت: از روز گذشته در جایگاه‌های سوخت شهرستان شاهد افزایش حجم خودروها و تقاضای سوخت هستیم به این دلیل که احتمال گرانی سوخت وجود دارد! در حالیکه دولت بنا ندارد به هیچ عنوان قیمت سوخت را افزایش دهد اما تاکید بر مدیریت مصرف دارد.

عاشوری با بیان اینکه هیچ جایگاه سوخت‌رسانی در شهرستان رشت تعطیل نشده، گفت: روزانه ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر مصرف سوخت استان است که این میزان در پنجشنبه و جمعه‌ها خصوصا در ایام تابستان به اندازه یک میلیون لیتر دیگر هم افزایش مصرف را شاهد هستیم، لذا دولت بنا نیست قیمت سوخت را افزایش دهد اما با این میزان مصرف روزانه، مدیریت مصرف سوخت لازم است.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت