بیش از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار خدمت در شرکت گاز استان گیلان انجام شد.
بیش از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار خدمت در شرکت گاز استان گیلان انجام شد.
شرکت گاز استان گیلان با ارائه کلیه خدمات گاز از طرق حضوری و غیرحضوری و ثبت بیش از 2 میلیون و 540 هزار خدمت در پاییز و زمستان امسال توانسته است موجبات رضایتمندی مشترکین گاز را فراهم نماید.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام انجام بیش از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار خدمت گاز در پاییز و زمستان سال جاری در این شرکت اظهار داشت: این خدمات از راه های دفاتر پیشخوان، حضور در ادارات، سایت اینترنتی، نرم افزار موبایلی و تلفن گویا به مشترکین ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گسترش درگاه های ارائه خدمات الکترونیک به مردم را ضروری دانست و گفت: با شیوع بیماری کرونا در استان، این شرکت کلیه خدمات مرتبط با گاز را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکین محترم ارائه می کند و در همین راستا در پاییز و زمستان امسال بیش از ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار خدمت از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویا به ثبت رسیده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش روزافزون استفاده از تلفن های هوشمند توسط مردم، تصریح کرد: شرکت گاز استان گیلان با ساخت، اصلاح و به روزرسانی مستمر نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خود و پاسخگویی به انجام بالغ بر ۵۰۰ هزار خدمت در مدت کمتر از ۶ ماه توانسته است به نیازهای مشترکین محترم پاسخ دهد.

حسین اکبر با بیان این موضوع، اظهار داشت: مشترکین محترم می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گاز گیلان به آدرس www.nigc-gl.ir و یا  از طریق اپلیکیشن بازار نسبت به دریافت نرم افزار خدمات گاز گیلان اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین در بخش های دفاتر پیشخوان، حضوری و الکترونیکی بصورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار گرفته و نسبت به شناسایی مشکلات و رفع هرچه سریع تر آنها اقدام لازم صورت می گیرد.

وی در خاتمه بار دیگر از مردم و مشترکین گاز درخواست کرد تا حتی الامکان از حضور در ادارات گاز خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خود را از طریق غیرحضوری به ثبت رسانند تا با این کار ضمن جلوگیری از گسترش کرونا، در وقت و هزینه صرفه جویی شود.