تبریک مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر
تبریک مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر
​مهندس حامد دائمی جفرودی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن دهه فجر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش  پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان مهندس حامد دائمی جفرودی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان  با صدور پیامی فرا رسیدن دهه فجر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

​بسمه تعالی

دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رساندند.

۲۲ بهمن ماه سالروز تجلی حماسه و سرافرازی مردمانی است که با تکیه بر آموزه‌های نورانی مکتب سرخ عاشورا، فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی واستقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.

در بیش از چهار دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، گام‌های بلند و محکمی در راستای خودکفایی ایران اسلامی برداشته شده و در مقطع حساس کنونی وظیفه همه ماست که با حفظ اتحاد و همدلی درمسیر عزت و سربلندی کشورمان گام برداشته، موجبات غرور و سرافرازی آنرا در عرصه‌های مختلف فراهم نماییم.

اینجانب با تبریک ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی داشته و از ملت غیور استان گیلان دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به تصویر کشند

  • منبع خبر : بنیاد مسکن گیلان