هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران‌ آموزش و پرورش استان گیلان به میزبانی اداره کل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد
هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران‌ آموزش و پرورش استان گیلان به میزبانی اداره کل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد
هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران‌ آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر ضرورت تقویت هم‌گرایی، هدف‌مندسازی برنامه‌های فرهنگی و اجرای طرح‌های عمرانی به میزبانی اداره کل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط‌عمومی نوسازی مدارس گیلان، هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران آموزش و پرورش استان گیلان روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۸ با حضور علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، فائزی مدیرکل آموزش و پرورش استان، سیدجلیل میرعظیمی مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ایرج شاکری‌نیا رئیس دانشگاه فرهنگیان استان با بررسی مصوبات نشست پیشین اعضای شورا با تاکید بر ضرورت تقویت هم‌گرایی، هدف‌مندسازی برنامه‌های فرهنگی و اجرای طرح‌های عمرانی به میزبانی اداره کل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد.

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در این جلسه با بیان مطالبی ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از اعضای شورای هماهنگی مدیران آموزش و پرورش، ضرورت برگزاری اینگونه جلسات را تشریح نمود.

 وی با بیان اینکه هم‌اندیشی و هم‌گرایی با هدف رفع موانع پیش‌روی نظام آموزشی استان از اهداف مهم برگزاری اینگونه جلسات می باشد، افزود: این نشست ها بر اساس مصوبات سی ‌و ششمین اجلاس روسای آموزش و پرورش و با تاکید مقام عالی وزارت برگزار شده و موضوعات مرتبط با نظام آموزشی استان در آن مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از سخنانش مهارت‌آموزی به نسل کودک و نوجوان را ضرورتی مهم نامید و اظهارداشت: یکی از برنامه های اصلی اداره کل نوسازی مدارس استان، توجه جدی به هنرستان ها در راستای مهارت آموزی به نسل نوجوان است.

 مهندس دقیق در ادامه ضمن تشریح  اقدامات اداره کل نوسازی مدارس استان، به همراهی خیّران مدرسه‌ساز در پیش‌برد برنامه‌ها و رسالت این اداره کل در زمینه توسعه فضاهای آموزشی استان پرداخت.

وی با پرداختن به ضرورت بهره‌گیری از اعتبار پژوهشی دستگاه‌ها برای نیازسنجی، برنامه‌ریزی و ترسیم چشم‌انداز، تصریح نمود: حرکت‌ در این مسیر، به نتیجه‌بخشی طرح‌های فرهنگی و عمرانی منجر خواهد شد و باید با تمام توان در این مسیر فعالیت نمود.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان