تجلیل شهردار رشت از مربیان ورزشی
تجلیل شهردار رشت از مربیان ورزشی
سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه‌ای که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، ضمن تاکید بر حمایت شهرداری از تیمهای ورزشی خاصه در بحث خدمات درمانی و بیمه‌های تکمیلی گفت: از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت انتظار داریم تا بر مقوله ورزش و فعالیتهای فرهنگی، ویژه بانوان تمرکز بیشتری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات ‌و امور بین‌الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت، صبح سه‌شنبه سوم آبان ۱۴۰۱ به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و در راستای ترویج ورزش شهروندی و همگانی طی جلسه‌ای که با مربیان ورزشی برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری رشت برای اجرا و تحقق تکالیف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خود از تمام ظرفیتهای موجود استفاده می‌کند.

 شهردار رشت ترویج ورزش عمومی و همگانی را نخستین تکلیف قانونی شهرداری در حوزه ورزش خواند و گفت: شهرداری رشت از سال گذشته به نحوی سیاست گذاری کرده است تا ضمن درگیر کردن اقشار مختلف با فعالیتهای فرهنگی و ورزشی، ورزش را در پارکهای سطح شهر و محلات رواج دهد.

 سید امیر حسین علوی فضایی برای تخلیه انرژی در رده‌های مختلف سنی و در لایه‌های مختلف اجتماعی و افزایش پویایی محلات به ویژه در خصوص فعالیتهای فرهنگی و ورزشی با فراهم آوردن امکانات و زیرساختهای لازم را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید برای رسیدن به اهداف اشاره شده در بخش ورزش، حتما منابع اعتباری لازم در بودجه سال آینده شهرداری رشت لحاظ شود.

 وی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی و هوشیاری و دلبستگی همیشگی مردم به اعتقادات و ارزشهای اسلامی تصریح کرد: اگر هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم کار خود را به درستی انجام دهیم، به طور یقین کشورمان پیشرفت خواهد کرد و مشکلات کاهش پیدا می‌کند.

 شهردار رشت با بیان اینکه دشمن از پیشرفتهای اقتصادی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران باخبر و درصدد کارشکنی است، اذعان کرد: از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت انتظار داریم بر مقوله ورزش و فعالیتهای فرهنگی ویژه بانوان برنامه‌ریزی کرده و تمرکز بیشتری داشته باشد.

 علوی اذعان داشت: شهرداری رشت از حیث قانونی قادر به بیمه ورزشکاران و قهرمانان شهر نیست اما می‌تواند در بحث خدمات درمانی و بیمه‌های تکمیلی حمایتهایی را از آنان به عمل آورد.

 لازم به ذکر است در انتهای این جلسه مربیان ورزشی با اهدای لوح تقدیر و هدایا از سوی سید امیر حسین علوی شهردار رشت تقدیر شدند.

 
 
تاریخ:
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
  • منبع خبر : شهرداری رشت