برگزاری کارگاه تخصصی سرمایه گذاری گردشگری در آب بندان ها ، چالش ها و فرصت ها
برگزاری کارگاه تخصصی سرمایه گذاری گردشگری در آب بندان ها ، چالش ها و فرصت ها
در اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌ های سرمایه گذاری گردشگری در استان گیلان در تالار شهر رشت ، کارگاه تخصصی سرمایه گذاری در آب بندان ها ، چالش ها و فرصت ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، در این کارگاه تخصصی وحید خرّمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان گفت : پیرو انعقاد تفاهمنامه مشترک فی مابین وزارتین نیرو و میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نسبت به شناسایی نقاط مستعد گردشگری در منابع آبی استان اقدام نمود.

وی ادامه داد: پس از شناسایی نقاط مستعد آنها را به فرمانداران شهرستان های گیلان تعرفه و آمادگی خود را نیز در خصوص پذیرش طرح های گردشگری در منابع آبی تعرفه شده اعلام کردیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان افزود : لذا در اینجا نیز از همه سرمایه گذاران علاقمند به حوزه گردشگری آبی دعوت می کنیم در صورت تمایل طرح های پیشنهادی خود را که اصول فنی و الزامات زیست محیطی را در آن لحاظ نموه اند به کمیته گردشگری منابع آبی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ارائه نمایند.

وی افزود : شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نیز به مجرد دریافت درخواست و طرح پیوستی سرمایه گذاری در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ استعلامات را ارائه و تشریفات قانونی عقد قرارداد را طی خواهد نمود تا سرمایه گذاران محترم در بازه زمانی ای کوتاه ، سرمایه گذاری سود ده و مفیدی را به سرانجام برسانند.

گفتنی است؛ این کارگاه تخصصی با حضور شماری از شهرداران استان گیلان و علاقمندان به سرمایه گذاری در بخش گردشگری آبی در تالار مرکزی شهر رشت برگزار شد و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان نیز به پرسش های آنان پاسخ داد .

  • منبع خبر : آب منطقه ای گیلان